GE успішно випробувала надрукований турбогвинтовий двигун


GE успішно випробувала надрукований турбогвинтовий двигун

GE Aviation успішно випробувала турбогвинтовий двигун, надрукований на 3D-принтері. Кількість деталей двигуна вдалося скоротити з 855 до 12, а час розробки — з десяти до двох років, пише 3dprint.com.

Підрозділ General Electric GE Aviation — провів повнофункціональний тест турбогвинтового двигуна для літака Cessna Denali від Textron Aviation. Проект стартував два роки тому, а вже зараз проходять завершальні випробування. «Це поворотний момент, — говорить керівник проекту Пол Коркері. — У нас тепер є працюючий двигун. Ми офіційно переходимо від дизайну і розробки до завершальних тестів та сертифікації».

При розробці нового двигуна GE використовувала відразу кілька проривних технологій. Третина двигуна являє собою надруковану на 3D-принтері єдину деталь з титанового сплаву. В цілому, кількість деталей вдалося скоротити з 855 до 12. Це також дозволило знизити вагу двигуна на 45 кг, скоротити витрату палива на 20% і збільшити потужність на 10%.

Над двигуном працювало 400 дизайнерів та інженерів з Чехії, Італії, Польщі та США. В компресорі були використані змінні лопаті, які зазвичай ставлять на двигуни надзвукових винищувачів. Вони дозволяють змінювати кут, під яким на лопаті набігає повітря, що підвищує ефективність роботи двигуна навіть на великих висотах.

Під час тестів інженери обклали двигун купою датчиків, які зібрали достатньо даних, щоб можна було проводити повноцінні тести вже на цифровій моделі. В цілому, завдяки 3D-друку компанії вдалося скоротити час розробки авіаційного двигуна до двох років. Зазвичай це займає 10 років.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua
Опитування