Air New Zealand залучила робота до роботи з пасажирами
Пасажирів Air New Zealand в аеропорту Сіднея зустрічає робот. З його допомогою мандрівники можуть пройти реєстрацію на рейс.
“Поки це експеримент, який триватиме п’ять днів”, – уточнили представники перевізника.
Ідея авіакомпанії була реалізована завдяки австралійському банку CommBank, який передав Air New Zealand соціального робота-гуманоїда, розробки своєї лабораторії Sydney Innovation Lab.
У травні тут приступили до розробки програми доповненої реальності для провідників, що дозволяє зчитувати емоційний стан пасажира.
Air New Zealand не єдиний перевізник, який використовує роботів у спілкуванні з пасажирами. Так, в лютому цього року тайванський EVA Air залучаав двох інтерактивних роботів в аеропортах Тайбея Суншань і Таоюань.
За матеріалами: Центр транспортних стратегій
Поділитися новиною