YouTube дозволить рекламодавцям стежити за кількістю переглянутих банерів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

YouTube дозволить рекламодавцям стежити за кількістю переглянутих банерів

Рекламний ринок
828
YouTube готується до того, щоб надати компаніям можливість самостійно стежити за тим, переглянув користувач їх рекламу.
Як повідомляє Financial Times, дане рішення пов’язане з вимогами великих рекламодавці, таких як Unilever і Kellogg. Вони вважають, що занадто часто платять гроші за рекламу, пропущену користувачем.
Існує чимало причин, за якими користувач не бачить рекламу, наприклад, під час програвання відео він може прокрутити екран, щоб почитати коментарі, або зовсім згорнути браузер.
Для деяких компаній це настільки неприйнятно, що вони зовсім припинили розміщувати свою рекламу в YouTube. У зв’язку в цим Google почала розробляти код, що дозволяє визначити, чи потрапив рекламний ролик в екран, і якщо потрапив, то наскільки (повністю, наполовину і т.і.). До кінця року цей код повинен бути вставлений в YouTube, і рекламодавці зможуть ним користуватися.
У Financial Times вважають, що ініціатива Google дозволить залучити в YouTube більше клієнтів, у тому числі ComScore, DoubleVerify і Integral Ad Science.
Google давно стежить за тим, як відображається її реклама, використовуючи інструмент Active View. Проблема інструменту полягає в його закритості – третя сторона отримує готові цифри і не може перевірити їх достовірність.
За стандартами YouTube, реклама у відео вважається «переглянутою», якщо на екрані користувача відображається хоча б половина пікселів банера дві секунди поспіль. Для деяких рекламодавців такі умови вважаються несправедливими.
Реклама в YouTube щорічно приносить Google порядку 4 мільярдів доларів.
За матеріалами:
Financial Times
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас