1212
Volvo і Mitsubishi покинуть американський авторинок наступного року
— Технології&Авто
Експерти видання 24/7 Wall St. передбачили відхід марок Volvo і Mitsubishi Motors з американського ринку. На думку фахівців, низький рівень продажів і неконкурентоспроможність цих брендів в США може привести до згортання північноамериканських продажів автомобілів японської та шведської марок вже в 2014 році.
Проблема марки Volvo в тому, що в США їй доводиться конкурувати з продукцією гігантів, на зразок General Motors і Toyota, а також з німецькими преміальними брендами – BMW, Mercedes-Benz і Audi.
Крім того, у Volvo досить бідний (за американськими мірками) модельний ряд, в якому немає широкого вибору седанів, кросоверів і позашляховиків. У результаті, за даними на квітень поточного року, частка продажів шведського виробника в США впала до 0,3%. За перші чотири місяці цього року Volvo продала 19,6 тис. автомобілів, що на вісім відсотків менше, ніж роком раніше.
Mitsubishi Motors аналітики пророкують долю іншої японської компанії – Suzuki, яка наприкінці минулого року була змушена покинути ринок США через низький попит на їхню продукцію. У 2012 році Mitsubishi продала менше 60 тис. автомобілів у США, у той час як в 2011 році цей показник дорівнював 80 тис. машин. З січня по квітень 2013 р. японцям вдалося реалізувати 20,6 тис. автомобілів, а їх частка на американському ринку, так само як і у Volvo, склала 0,3%.
Крім того, збільшенню попиту не сприяє негативна реакція на бренд американських водіїв. У рейтингу надійності автовиробників, складеному агентством JD Power & Associates, японська компанія посіла третю позицію з кінця з 33 можливих.
За матеріалами: Лента.РУ
Поділитися новиною