4842
Найдорожчу пам'ятку Європи оцінили в 434 млрд євро
Торгово-промислова палата італійських Монци і Бріанца порівняли вартість брендів деяких європейських пам'ятників.
При оцінці вартості "торгової марки" враховувалися 10 параметрів, пов'язаних з економічною, соціокультурною і підприємницькою життєздатністю об'єктів, які об'єднуються в єдині рейтинги туристичної цінності та економічної привабливості, передає euromag.ru.
При складанні рейтингу туристичної цінності враховуються особливості місцевої економіки, рівень популярності пам'ятки і число її відвідувачів, а при складанні рейтингу економічної привабливості - число працівників туристичного сектора, які обслуговують об'єкт, його доступність, а також приплив іноземних туристів.
Найдорожче, згідно з цими критеріями, оцінили бренд Ейфелева вежа в Парижі - 434 млрд євро, що майже в п'ять разів перевищує вартість бренду Колізей у Римі, вартість якого сягає 91 млрд євро.
Дорогою торговою маркою також виявився "Мілан", який включає, правда, комплект пам'яток - модні подіуми, кафедральний собор, театр "Ла-Скала", дизайн та панеттоне, його вартість склала приблизно в 270 млрд євро.
Інші європейські пам'ятки "коштують" більш скромно. Так, Лондонський Тауер оцінили в 70 млрд, Стоунхендж - в 10,5 млрд євро, а собор Саграда Фамілія в Барселоні оціненено в 90,366 млрд євро.
За матеріалами: Euromag.ru
Поділитися новиною
Також за темою
Google представила нову модель ШІ для генерації зображень
Porsche змінила свої плани щодо електромобілів — деталі
ТОП-4 звички водіїв, які суттєво збільшують витрату палива
Німецька компанія представила гуманоїдного робота зі «спритними руками»
Blue Origin представила модернізовану ракету New Glenn для польотів на Місяць
Як підготувати автомобіль до зими — ключові правила
