Вчені: Святкові знижки і розпродажі лякають людей — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Вчені: Святкові знижки і розпродажі лякають людей

930
Вчені встановили, що святкові знижки та розпродажі, націлені на масовий збут товару, лякають багатьох клієнтів тиснявою.
Результати дослідження опубліковані у виданні Journal of Consumer Research.
Проблема виникає тоді, коли натовпи покупців досягають таких розмірів, що люди буквально торкаються одне одного, втручаючись в так звані зони комфорту, незримі межі яких кожна людина визначає для себе самостійно, передає ТСН.ua.
"Якщо незнайомі люди під час розпродажу в магазині зачіпають одне одного ліктями, то для менеджера це знак: гроші ось-ось почнуть витікати", - вважає Бретт Мартін з Квінслендського технологічного університету. Він провів декілька польових експериментів в магазинах на півдні Англії.
До речі, міф про те, що чоловіки не проти опинитися в натовпі незнайомих жінок, вчені розвіяли: що ті, що інші, як тільки в салоні утворюється тиснява, воліють залишити приміщення, причому товар, який вони примітили на прилавку, з цього часу втратить для них всяку привабливість.
"Замість того, щоб городити в магазині вузькі проходи, краще подумайте про те, щоб людям було де розвернутися з покупками без ризику зіткнення з незнайомцями", - радить керуючим і керівникам торговельних залів Мартін. "Якщо люди покидають магазин незадоволеними, то і про магазин, і про товар в ньому у них сформується негативне враження".
За матеріалами:
ТСН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас