Українці все ще бояться поповнювати рахунок через "Айбокс" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українці все ще бояться поповнювати рахунок через "Айбокс"

Фінтех і Картки
1207
Найбільшу довіру в абонентів викликають відділення банків, де можна оплатити найбільші рахунки. Про це розповіли в компанії, Portmone.com, яка надає послуги міжбанківської електронної доставки та оплати рахунків. Згідно з даними Portmone.com, системи інтернет-банкінгу йдуть другими в рейтингу.
"Незначне відставання, швидше за все, пов'язане, з тим, що цей канал банківського обслуговування тільки набирає обертів, і в недалекому майбутньому набере більшу популярність, ніж оплата готівкою", - вважають у компанії.
Інтернет-сайти, розмістившись на третьому місці, проте, перебувають у групі "банківських каналів", оскільки платежі на сайтах здійснюються за допомогою банківських карт Visa і Mastercard.
Банківські термінали (кіоски) хоч і є банківськими каналами, не показали такого рівня, швидше за все через значно менше поширення, ніж банкомати.
В аналіз платежів за допомогою мобільних телефонів потрапили всі можливі способи оплати, ініційовані мобільними телефонами - платежі через IVR, SMS, USSD і за допомогою смартфонів.
"І хоч оплати в цьому каналі робляться абонентами за допомогою банківських платіжних карт, значно менший розмір середнього платежу, швидше за все, говорить про те, що цим способом клієнти користуються "на ходу" - для швидкого поповнення далеко від інших способів оплати. А оскільки цей канал тільки набирає обертів, довіра до нього тільки починає формуватися", - розповіли в Portmone.com.
Замикають рейтинг платежі через термінали, що приймають готівку. Низький середній розмір платежу (20 гн) говорить про те, що клієнти користуються цим каналом теж у режимі "на ходу". Водночас потрібно відзначити, що за даними мобільних операторів, цей канал залишається найбільш масовим на українському ринку з усіх електронних систем платежів.
Рейтинг каналів оплати мобільного зв'язку визначався виходячи з середнього розміру платежів абонентів. Метою дослідження було розподіл середнього розміру платежу по різних каналах оплат, як індикатора довіри клієнтів до того чи іншого способу поповнення своїх мобільних телефонів.
Для аналізу були відібрані транзакції поповнення особових рахунків абонентів мобільного зв'язку за останні 3 місяці, що пройшли через систему Portmone.com по всіх каналах платежів.
За матеріалами:
Коментарі
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас