Музика без драйву — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Музика без драйву

950
У 2010 році від докризового обсягу продажів залишиться приблизно третина.
Різке зниження продажів автомобілів в Україні негативно вплинуло на поширення автомагнітол. "Ринок додаткового обладнання для автомобілів прямо пропорційний продажу автомобілів", - констатує Юрій Коваленко, менеджер з продажу компанії "Автозвук". Нерадісний підрахунок зробили і аналітики дослідницької компанії GfK Україна. Згідно з їх дослідженнями, за дев'ять місяців 2009 року українські торговці автомагнітолами продали майже на 60% музичних пристроїв менше, ніж за аналогічний період минулого року.
Реверсний рух
Невибагливий український автолюбитель, який завжди був схильний до купівлі недорогої апаратури для свого авто, з наступом кризи став ще менше цікавитися купівлею музичних програвачів середньої цінової категорії вартістю $130-300. Стала менш популярною і елітна музична апаратура за ціною понад $300.
Як наслідок, продажі в преміум-сегменті зійшли нанівець, в середньому - істотно скоротилися, у той час як дешевий сегмент ($130-160) з"явився стійким до кризових явищ. Але все ж загальний тренд позначився на його середній ціні. Так, у третьому кварталі 2009 року вона знизилася до $90. У той час як у попередні роки показувала певне зростання - з $125 в 2007 році до $130 в 2008 році. Докризовий ринок продовжував своє зростання за рахунок верхнього цінового сегмента.
До того ж тоді спостерігалась тенденція переходу на нові технології. Навіть найбільш "непросунутих" автолюбителів все менше почали влаштовувати стандартні програвачі. "Сьогодні користувачі все частіше використовують як зберігання інформації різні флеш-носії, більше 30% магнітол дають можливість прослуховувати музику саме з них. Цього року магнітоли, які не сприймають музичні mp3-файли, поступово відходять з ринку", - коментує Микола Коломієць , керівник відділу зовнішньої аналітики Unitrade Group.
Кіно за кермом
Кілька років тому український споживач оцінив DVD-автомагнітоли, які в парі з монітором дають можливість перегляду відео. Цей сегмент зростає дуже швидко, це й не дивно - адже ще не так давно DVD-ресивер в автомобіль коштував $1 тис., сьогодні його можна купити за $300 і менше.
Однак після зростання, яке тривало кілька кварталів, зростання частки таких програвачів зменшилося з 21% у четвертому кварталі 2008 року до 17% в I-II кварталах 2009 року. Проте за рахунок прогресивно налаштованих меломанів-автолюбителів вже в третьому кварталі DVD-автомагнітоли навіть трохи поліпшили свої позиції. Їх частка в загальному обсязі продажів у грошовому вираженні перевищила кризовий рівень і склала 22%.
Але як би не намагалися виробники обладнати автомагнітоли найсучаснішими і затребуваними функціями, продажі цих музичних пристроїв будуть повторювати динаміку автопродажів і надалі.
Ірина Государская
За матеріалами:
Інвестгазета
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас