358
Найкраща якість обслуговування клієнтів у МФО
— Кредит&Депозит

У п’ятницю, 31 березня, у Києві відбулася шоста церемонія нагородження банків, фінансових і страхових компаній — FinAwards-2023.
Прикметно, що попри повномасштабну війну, церемонія відбулася в офлайні — фінансисти, банкіри та інші гості премії зібралися в кулуарах Торгово-промислової палати України, аби нагородити найкращих у своїй галузі.
Про премію. FinAwards — щорічна премія, яка визначає найкращі фінансові та інвестиційні продукти, клієнтські сервіси, IT-впровадження, фінтех проєкти, а також найуспішніших та найефективніших топменеджерів фінансових компаній.
Засновники премії — популярні сайти України про фінанси та інвестиції Finance.ua і Minfin.com.ua.
Якість обслуговування — один із найважливіших критеріїв для клієнтів. Саме на цей пункт будуть опиратися більшість споживачів, обираючи мікрофінансову компанію. Тому під час церемонії FinAwards обрали й переможця у позаконкурсній номінації за найкращу якість обслуговування клієнтів.
Як оцінювали? Ця номінація відображає якість і зручність обслуговування в компаніях, які видають онлайн-кредити на картку. Серед основних причин популярності цієї послуги — її зручність, простота і швидкість. Клієнт оформлює кредит, не виходячи із дому, й отримує кошти за кілька хвилин. Експерти порівняли та визначили, у кого з фінансових компаній цей процес організований краще.
Хто ж переміг?
Credit Kasa отримала пальму першості. Срібло у номінації отримала CreditPlus, а бронзу — Є-гроші. Як розповів директор з маркетингу Credit Kasa Віталій Соловйов у коментарі для Finance.ua, у воєнний час компанія стала ще більш лояльною до клієнтів.

"Ми даємо у позику досить пристойні суми, якими дійсно можна задовольнити базові потреби. Якщо вже клієнт має хорошу історію кредитування і їй можна довіряти, цей клієнт може взяти позику на таку ж суму, як і до війни, а інколи навіть більшу.
Обслуговування завжди було дуже важливим для нас. Credit Kasa хотіла відрізнятися від загального погляду на кредитні компанії, які завжди впираються у те, що рано чи пізно клієнту треба повертати кредити — і це завжди негатив. Але ми працюємо дуже обережно, даємо шанс і багато часу на повернення. Спілкуємося коректно — у нас заборонено звертатися до клієнта на «ти», навіть у найбільш жорсткі моменти перемовин", — поділився основними правилами представник Credit Kasa.
Крім того, компанія активно працює із боку підтримки клієнтів — хотлайну та чатів, куди можна звернутися і розв’язати своє питання.
«Загалом же — намагаємося звести спілкування з клієнтом до мінімуму. Щоб все було швидко й автоматизовано робилося у кілька клаців: десь з’являється банер, десь — нотифікація з підказкою, щоб було куди менше форм для заповнення тощо. Простіше, швидше і без клопоту для клієнта», — зазначив Соловйов.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною
Також за темою
Експерти розповіли, яким депозитам віддають перевагу українці
Українці беруть менше «позик до зарплати», але на більші суми
У жовтні до банків в управлінні Фонду гарантування вкладів надійшло 167,3 млн грн
У яких регіонах України найчастіше видають іпотечні кредити — НБУ
На рахунках українців зберігається понад 1 трильйон гривень: яка структура розподілу вкладів (інфографіка)
Як купити квартиру в Києві за програмою Домівка+: умови і можливості
