173
Hitachi та Nvidia впроваджують ШІ-систему для обслуговування поїздів
— Технології&Авто

Японська корпорація Hitachi спільно з американським виробником чипів Nvidia розробила службу з обслуговування залізничних потягів із використанням технології штучного інтелекту, яка дозволяє істотно підвищити ефективність виявлення й усунення несправностей.
Про це повідомляє Kyodo.
Технологічне рішення отримало назву HMAX і використовує вдосконалені графічні процесори Nvidia для миттєвого аналізу зображень та інших даних, отриманих із камер та встановлених у потязі датчиків, таких як нагрівання, вібрація тощо, які збираються під час його руху.
Це дозволяє частіше отримувати дані про стан потягів порівняно з методами, що застосовуються при традиційному технічному обслуговуванні, і проводити своєчасну заміну деталей для підвищення безпеки пасажирів, зокрема, на високошвидкісних залізницях.
Штучний інтелект аналізує отримані дані, виявляє відхилення від норми і встановлює найкращий час для заміни відповідних деталей.
Це перше комерційне застосування рішень Hitachi із використання ШІ в обслуговуванні потягів і залізниць, якого компанії вдалося досягнути в партнерстві з Nvidia.
У компанії повідомили, що HMAX вже успішно впровадили на деяких залізничних маршрутах у Великій Британії та Італії.
За матеріалами: Укрінформ
Поділитися новиною
Також за темою
Український автопарк старішає: в яких регіонах зосереджені найстаріші та наймолодші авто
Rivian запускає у продаж розумний шолом для велосипедистів за 250 доларів
Сем Альтман розкрив деталі майбутнього пристрою OpenAI
ChatGPT запускає shopping research для персоналізованого пошуку товарів онлайн
ШІ, що працює в Excel: Anthropic представила Claude Opus 4.5
Amazon запускає нову антену супутникового інтернету Leo Ultra — конкурента Starlink від Маска
