Даніелла Шіхабутдінова: онлайн-маркетинг. Як він може вам допомогти розвивати бізнес — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Даніелла Шіхабутдінова: онлайн-маркетинг. Як він може вам допомогти розвивати бізнес

Рекламний ринок
592
Даніелла Шіхабутдінова: онлайн-маркетинг. Як він може вам допомогти розвивати бізнес
Даніелла Шіхабутдінова: онлайн-маркетинг. Як він може вам допомогти розвивати бізнес
Протягом останніх п’яти років не було жодного моменту, який можна було б назвати слушним для започаткування нового бізнесу або розвитку вже наявного. Але чекати слушної нагоди часу немає. Ба більше, небезпечно в умовах високої конкуренції та стрімкого впровадження в бізнес нових технологій, як-от блокчейн і AI. Що ж робити в такій ситуації бізнесмену-початківцю або тому, хто досяг стелі?
Універсальна відповідь на це питання є. І називається вона онлайн-маркетинг.
Я Даніелла Шіхабутдінова, COO Weblium, компанії, що багато років розв’язує проблеми бізнесу за допомогою онлайн-маркетингу — а саме вибудовування його присутності в онлайні та запуску функціональних сайтів. Про те як розвивати власну справу за допомогою цих інструментів у 2024 році ми зараз і поговоримо.

Як розвивати бізнес у 2024 році

Онлайн-маркетинг — це стратегія залучення та утримання клієнтів за допомогою інтернет-інструментів. Також у його завдання входить підвищення популярності бренду, пошук нових ринків і тестування продуктів. Мета: збільшення прибутку.
Він має масу можливостей, частина яких стане фундаментом для запуску нових проєктів і їхнього виходу в интернет, а інша частина — підмогою в конкурентній боротьбі. Саме тому ми класифікуємо наші «перші кроки» на два списки:
● для нового бізнесу або компанії, що вже працює, але не має ніякого розвитку, «представництва» в мережі інтернет (ні сайту, ні соцмереж);
● для успішного бізнесу, який давно працює і в онлайн-секторі, але не знає, як подолати стелю розвитку, які кроки зробити далі.

Перші кроки для розвитку бізнес-початківця в онлайні

Перед запуском бізнесу або нового продукту необхідно визначити його цільову аудиторію. Дослідіть ринок і визначте які потреби та бажання є у ваших покупців. Це дасть змогу ефективніше налаштувати рекламу і вийти в мережу:
● якщо ви магазин з фізичною точкою продажів, то насамперед створіть профілі на сайтах-агрегаторах і оновіть інформацію про себе. Це вже дасть змогу скеровувати покупців, спілкуватися з ними та розв’язувати проблеми, що виникли;
● запустіть свій сайт, який стане відображенням вашого бренду і хабом всієї необхідної для клієнтів інформації. Доповніть його контактами, характеристикою товарів, відповідями на часті запитання. У майбутньому цей сайт може стати самостійною точкою продажу — з функцією оплати та замовлення на доставлення.
Створити функціональний і лаконічний сайт не привілей лише успішних і великих компаній. Сьогодні це може зробити й бізнес-початківець — ефективно і дешево за допомогою конструкторів сайтів та тисяч доступних шаблонів. Й одразу запустити його в роботу на готовому домені;
● наступним кроком стане розвиток бренду в соціальних мережах. Розуміючи свою аудиторію, оберіть найбільш відповідний до неї сервіс, наприклад, Instagram або Facebook, і створіть профілі. Наповнюйте їх корисною інформацією та активно взаємодійте з потенційними покупцями. За допомогою цього ви не тільки залучите нових людей, а й підвищите лояльність постійних клієнтів бренду;
● запустіть свій перший лендінг. Це односторінковий сайт, головна мета якого — донести до клієнта одну думку та мотивувати на одну дію. Наприклад, купити товар, підписатися на розсилку, залишити свої контакти для зв’язку. Лендінги дуже прості й ефективні, що дає змогу масово використовувати їх для тестування різних маркетингових стратегій та оптимізації рекламних кампаній.
Лендінги стануть чудовим доповненням стратегії розвитку в онлайні разом з сайтом та соціальними мережами. Вони надають змогу концентрувати увагу на одному продукті/дії, тим самим отримуючи значно вищий результат конверсії - користувачів, які стали клієнтами.
Після запуску всіх процесів збирайте й аналізуйте дані: вподобання аудиторії, її поведінку на сайті, результати опитувань у соціальних мережах, відгуки та проблеми, що часто виникають, підсумки рекламних кампаній. Використовуйте цю інформацію, щоб зробити онлайн-стратегію ще ефективнішою. Наприклад:
● профілі в месенджерах та зібрані електронні адреси використовуйте для розсилок інформації про нові продукти та персональні пропозиції;
● налаштуйте тексти на сайтах, у лендингу та профілях за допомогою інструментів SEO-оптимізації для підвищення ресурсів у рейтингу пошуковиків;
● запустіть контекстну рекламу на великих майданчиках або каналах. Вона приверне тих користувачів, хто вже зацікавлений у продукті або бренді.
В онлайн-маркетингу багато інструментів, але для початку шляху буде достатньо й цього. Та не варто недооцінювати ефективність кожного з них — за належного налаштування вони здатні масштабувати будь-який бізнес за невеликий термін.

Що робити бізнесу, який давно працює в онлайн-секторі

Якщо ваш бізнес уже має сайт, розвинені профілі, запускає лендінги та рекламу, то це не означає, що план виконано. Для його модернізації спробуйте наступне:
● спілкуйтеся з аудиторією для пошуку нових ідей. Проводьте опитування і запитуйте безпосередньо, які продукти або послуги були б їм цікаві. Маючи на руках такий цінний ресурс, як зворотний зв’язок, використовуйте його на повну силу;
● підвищуйте якість контенту, розповідаючи не тільки про особистий бренд, а й показуючи себе як експерта у своїй галузі. Статті, відео та інші матеріали, що розв’язують проблеми, дадуть змогу зацікавити раніше недоступних користувачів. А перетворити їх на клієнтів уже завдання консультантів.
Для роботи з контентом використовуйте всі можливості: CMS-системи для управління та автоматичних публікацій і розсилок, нейромережі для допомоги в написанні та пошуку нових ідей, аналітичні ресурси для визначення ключів. Тестуйте різні формати взаємодії зі спільнотою;
● персоналізуйте пропозиції. При глибокому розумінні свого клієнта і його потреб, сегментуйте аудиторію для тонкішого, особистого підходу. Робіть персональні пропозиції, що враховують особисті переваги розсилки. Це допоможе збільшити їхню ефективність та ще більше підвищити конверсію;
● почніть співпрацювати з каналами та лідерами думок вашої галузі. Їхня аудиторія — потенційно ваша аудиторія. А робота з ними — підвищення довіри;
● при масштабуванні бізнесу і зростанні бази користувачів не забувайте про масштабування бюджету на рекламні кампанії. Що більша аудиторія, то краще її можна сегментувати та продумати для кожної особисті пропозиції та лендінги з точковим закликом до дії. Але головне — експериментуйте.
А ще — будьте гнучкими та відкритими до нових технологій. Наприклад:
● розвантажте відділ підтримки за допомогою чат-ботів, здатних відповісти на 90% запитань, або збирайте дані в авторежимі за допомогою Google-форм;
● вивчіть потенціал криптовалютних технологій. Інтегруйте цифрові активи для оплати, використовуйте блокчейн для оптимізації баз даних;
● включіть у процес штучний інтелект: нейромережі для спілкування з клієнтами, створення контенту, збору та аналітики даних.
Це дасть змогу автоматизувати процеси й, відповідно, знизити витрати. У 2024 році AI-технології вже досягли такого рівня, що здатні навіть створювати сайти на основі простого запиту.
***
Від пандемії та ізоляції до війни та кризи — все це спричинило проблеми не стільки розвитку, скільки хоча б виживання бізнесу, збереження минулих його досягнень. Але навіть у таких умовах онлайн-маркетинг і розвиток бренду в мережі здатні вивести його на новий рівень і отримати/зберегти успіх у майбутні роки.
Даніелла Шіхабутдінова, COO Weblium
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас