378
YouTube зробить блокування реклами практично неможливим
— Технології&Авто
![YouTube зробить блокування реклами практично неможливим](https://resizer.finance.ua/169c5494d4d450418d9713c18dc405f9aea19fe4.jpg?url=https://finance-news-media.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/prod/1/f/1fb51621c13ce9d53c5cb6ce881015d0&fit=cover&w=382.5&h=)
YouTube тепер вбудовує рекламу безпосередньо у відео, щоб ускладнити її блокування.
Про це повідомляє The Bleeping Computer.
Інформація надійшла від SponsorBlock — стороннього розширення для браузерів, яке збирає дані про те, які сегменти відео містять спонсорський контент, і пропускає їх.
Повідомляється, що вбудовування реклами на сервері порушить функціональність розширення, хоча вже з’являються нові рішення для обходу реклами.
Поки що YouTube вбудовує рекламу на стороні клієнта — скрипти JavaScript і відеоплеєр на пристрої користувача завантажують і показують рекламу.
Відеопотік і реклама відокремлені, а плеєр запрограмований так, щоб ставити контент на паузу і відтворювати рекламу в певні моменти.
Більшість блокувальників реклами зазвичай відключають рекламу на YouTube, блокуючи скрипти JavaScript. SponsorBlock працює дещо інакше: він збирає інформацію про різні сегменти відео і дозволяє користувачам пропускати ті сегменти, які є спонсорськими.
Серверна інтеграція реклами додає її безпосередньо у відеопотік до того, як контент буде доставлений глядачеві, тому користувачі отримують безперервний потік, в який вже вбудована реклама.
Файл Manifest визначає порядок відтворення цих фрагментів, і коли користувач натискає на відео, сервер YouTube надсилає плейлист, який включає як саме відео, так і рекламні фрагменти.
Потенційні рішення для обходу нововведення включають розробку складніших алгоритмів виявлення, аналізу метаданих і застосування розширеного розпізнавання шаблонів для виявлення раптових змін в аудіо/відео, які можуть свідчити про відтворення реклами.
За матеріалами: mezha.media
Поділитися новиною