«Укрпошта» запустила першу електронну марку — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

«Укрпошта» запустила першу електронну марку

549
«Укрпошта» запустила першу електронну марку
«Укрпошта» запустила першу електронну марку
«Укрпошта» впроваджує електронну марку — новий сервіс для рекомендованих листів, за допомогою якого тепер можна замовити, завантажити та роздрукувати електронну марку на звичайному принтері вдома чи в офісі всього за кілька хвилин.
Про це повідомляє пресслужба «Укрпошти».
«Тепер відправнику не потрібно зайвий раз приходити у відділення Укрпошти, щоб купити марки, та витрачати час на оформлення відправлень. Окрім цього, покращиться контроль доставки таких листів», — кажуть в компанії.
Наразі електронна марка доступна для рекомендованих листів, а у 2024 році скористатися послугою зможуть українці, які відправлятимуть прості листи.

Як згенерувати електронну поштову марку

Згенерувати електронну поштову марку та оплатити її онлайн можуть як існуючі, так і нові клієнти Укрпошти.
Для цього потрібно:
  • увійти до Особистого кабінету;
  • створити лист;
  • створити список із типом оплати «Електронна марка»;
  • створити відправлення (рекомендований лист), заповнити всі обов’язкові дані та обрати формат конверта;
  • вибрати конкретне відправлення або весь список, який бажаєте оплатити. Поштова вартість розраховується автоматично на основі вибраного продукту;
  • оплатити вартість поштового відправлення за допомогою банківської картки.
У корпоративних клієнтів є можливість оплатити створені рекомендовані листи за рахунок авансу.
Після виконання цих простих кроків клієнт отримує QR-код із графічним зображенням електронної марки, який він може самостійно роздрукувати на звичайному принтері одразу на конверт або на стікер на самоклеючому папері та відправити його з найближчого відділення Укрпошти або скористатися послугою кур'єрського забору.

Для чого потрібна електронна марка

Застосування електронної марки дає можливість відстежити всі операції відправлення онлайн, відображати статус та історію відправлення в Особистому кабінеті користувача, скоротити витрати на використання поштових марок та підготовку листів.
Також однією з переваг для корпоративних клієнтів, що замовляють марки по договорам, стане оплата поштових послуг за фактом використання, а не передплатою.
«Раніше кожен наш клієнт міг спостерігати, як одна людина довго стоїть біля віконця з пачкою листів, а оператор сумлінно наклеює низку марок на один конверт, вартість яких має відповідати вазі відправлення. І так по колу — 2 млн листів щомісяця проходять через наші відділення. Відтепер це в минулому. Бо всі такі листи можна оформити онлайн в Особистому кабінеті, і роздрукувати унікальну марку просто в себе вдома чи в офісі й далі відстежувати всі операції по своїх відправленнях на сайті або в мобільному додатку», — підкреслив Ігор Смілянський, генеральний директор АТ «Укрпошта».
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас