880
Скарги на відключення світла: в НКРЕКП пояснили, як правильно оформити звернення
— Особисті фінанси

Велику кількість звернень споживачів з приводу нерівномірних відключень від електропостачання з боку операторів систем розподілу оформлено неналежним чином, тож вони не можуть бути розглянуті.
Про це повідомляє Національна комісія, яка здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Як пояснили в комісії, щоб звернення споживача було розглянуте НКРЕКП, в ньому необхідно вказати:
- прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина;
- суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви або скарги, прохання або вимоги;
- письмове звернення має бути підписане заявником із зазначенням дати.
Споживач може надіслати письмове звернення інтернетом або засобами електронного зв’язку.
При цьому, крім вищезазначеної інформації, в ньому треба написати електронну поштову адресу, на яку заявнику можуть направити відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні такого звернення не потрібне.
«Оформлені з дотриманням цих вимог звернення споживачів стануть основою роботи НКРЕКП з операторами систем розподілу, за результатами якої застосовуватимуться відповідні заходи регуляторного впливу», — підсумували в комісії.
Довідка Finance.ua:
- за словами прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля, вихід із найскладнішого випадку повного блекауту займає від семи до десяти днів;
- Європейський союз надасть Україні допомогу у сфері енергетики. Йдеться про 900 генераторів.
Борітеся — поборемо! Слава Україні!
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною