505
Презентовано нові електромобілі Audi S e-tron GT та Audi RS e-tron GT: найпотужніші в історії компанії
— Технології&Авто

Ще з 2021 року седан Audi e-tron GT був справжнім знаковим флагманом загальної електрифікації німецької компанії — й ось тепер пришла черга його оновлень.
Перелік покращень вийшов настільки великим, що компанія Audi вирішила навіть додати окрему нову версію. Отже, замість Audi e-tron GT віднині лінійку моделі відкриває електромобіль з назвою Audi S e-tron GT.
Електричний седан Audi S e-tron GT вирізняється пізнаваним й водночас новим дизайном: силует не змінився, але передній бампер та вставка решітки радіатора тепер повністю нові.

Аналогічно, як і 20-дюймові колісні диски. Крім того, додано нові варіанти кольорі кузова та PDLC-дах: він може ставати напівпрозорим або повністю непрозорим за командою електроніки.
Проте найголовніше — додано новий задній електромотор, що розвиває потужність до 415 кВт або 564 к.с.; разом з переднім електромотором (176 кВт або 239 к.с.), сумарна потужність електромобіля Audi S e-tron GT складає 500 кВт або 680 «коней».
Завдяки цьому, седан Audi S e-tron GT демонструє прискорення до «сотні» за 3,4 секунди та максимальну швидкість 245 км/год.
Також спеціалісти Audi суттєво попрацювали над акумулятором. Він має незмінну ємність (номінально 105 кВт-год., реально використовується 97 кВт-год., обіцяний запас ходу — до 609 км), але став легший на 9 кг (тепер 625 кг) та отримав нову покращену систему охолодження.
Схоже, саме це дозволило розширити можливості швидкої зарядки: акумулятор може приймати струм піковою потужністю до 320 кВт — тобто, на 50 кВт більше, ніж раніше.
Аналогічний акумулятор використовується й в спортивному електромобілі Audi RS e-tron GT, що теж отримав схожу порцію оновлень: новий «ніс» та опційні 21-дюймові колісні диски AVUS, кермо з нульовою відміткою та сидіння з червоним прострочуванням, нові функції Audi Virtual Cockpit.

Проте найголовнішою особливістю електромобіля Audi RS e-tron GT є суттєве збільшення потужності — аж до 630 кВт або 856 к.с. — що дозволяє набирати сотню за 2,8 секунди та досягати 250 км/год максимальної швидкості. Або навіть ще більше, адже для Audi RS e-tron GT доступне виконання performance, що означає додаткове підвищення потужності та динаміки.
Так, електромобіль Audi RS e-tron GT performance пропонує потужність 680 кВт або 925 к.с. та динаміку прискорення 0−100 км/год за 2,5 секунди. Проте максимальна швидкість незмінна — 250 км/год.
Серед інших особливостей електромобілів Audi RS e-tron GT та Audi RS e-tron GT performance варто відзначити потужні гальма, можливість налаштування двох індивідуальних режимів водіння (RS1 або RS2), підвищену продуктивність інверторів живлення електромоторів.
Ну й, зрозуміло, підвищену ціну: якщо вартість Audi S e-tron GT в Європі буде починатись від 126 тис. євро, то електромобіль Audi RS e-tron GT буде коштувати вже від 147,5 тис. євро, а максимальна версія Audi RS e-tron GT performance й взагалі оцінюється в суму від 160,5 тис. євро.
За матеріалами: mezha.media
Поділитися новиною
Також за темою
Минулого місяця український автопарк поповнили 233 автобуси
Cadillac анонсував нове покоління седана СТ5
Як зросли виплати за Європротоколом за рік
Штрафи за невикористання водіями ременів безпеки зросли в 10 разів — Нацполіція
Samsung сповільнюватиме мобільний інтернет, щоб заощадити заряд батареї
Що трапиться, якщо залити 92 і 95 бензин в один бак