Новий порядок реєстрації місця проживання - роз'яснення КМДА — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Новий порядок реєстрації місця проживання - роз'яснення КМДА

Особисті фінанси
1989
Finance.ua, як портал, що дбає про ваші гаманці, розповідає, що нового запроваджено у порядку реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання для фізичних осіб.
З 1 грудня 2021 року набрав чинності Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні», який встановив новий порядок реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб.
Основні зміни. Як зазначили у КМДА, впроваджено дві форми подання інформації про місце проживання:
  • особисто, як було раніше, з поданням заяви в паперовій формі через центри надання адміністративних послуг (реєстрація місця проживання);
  • в електронному вигляді, шляхом заповнення онлайн декларації, без необхідності втрачати час на відвідування будь-яких установ — центрів надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП) або військових комісаріатів для чоловіків (декларування місця проживання).
При поданні заяви через ЦНАП особа приходить тільки один раз. За результатом надання послуг повертатись не потрібно — заявники просто отримують SMS-повідомлення на особистий телефон.
Також скасовано проставлення штампу про реєстрацію місця проживання фізичної особи до документів.
Важливо! Нині при отриманні будь-яких послуг не потрібно надавати довідку про реєстрацію місця проживання. Структурні підрозділи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), комунальні підприємства, інші установи та організації, які у своїй роботі мають справу з інформацією про місце проживання громадян, можуть отримувати зазначені дані безпосередньо з інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва» шляхом підключення.
До речі, про нововведення, що стосуються ваших гаманців, ми розповідаємо в нашому телеграм-каналі Finance_ukr. Приєднуйтесь і ви! 🤫
Зауважимо, інформаційна система «Реєстр територіальної громади міста Києва» — це єдине джерело достовірної інформації про задеклароване/зареєстроване місце проживання фізичних осіб у місті Києві. Відомості про зареєстроване або задеклароване місце проживання особи можуть підтвердити е-паспортом.

Довідка Finance.ua:

  • реєстрація (декларування) місця проживання не впливатиме на отримання послуг — оформити пенсію, документи чи отримати медичну допомогу можна не прив’язуючись до місця реєстрації;
  • місце реєстрації не дає особі підстав для набуття права володіння, користування чи розпорядження житлом (у тому числі не є приводом для вселення чи визнання за особою права на проживання та/або права користування житлом). Це лише адреса для офіційного листування та інформування держави про те, де ви проживаєте.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас