Лазебна розповіла про відкриття свого бізнесу для безробітних: як отримати кошти (інфографіка) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Лазебна розповіла про відкриття свого бізнесу для безробітних: як отримати кошти (інфографіка)

Казна та Політика
808
Угодою про асоціацію і зокрема Директивою Ради ЄС від 21 листопада 2012 року про єдиний залізничний простір ЄС (2012/34/ЄС) передбачено формування в структурі Укрзалізниці корпоративного центру та чотирьох функціональних вертикалей: інфраструктура, вантажні перевезення, пасажирські перевезення та виробництво. У цьому напрямку реформування УЗ вже відбуваються помітні зміни. Таку думку висловив політолог Петро Олещук у своєму блозі.
Політолог підкреслив, що фактично йдеться про диверсифікацію єдиної структури. А саме це і є «ключовим напрямком для реформи АТ „Укрзалізниця“ (в умовах відсутності оновленого законодавства) — організаційне та фінансове відділення підрозділів Товариства від оператора інфраструктури».
Петро Олещук зазначив, що дещо вже зроблено в цьому напрямку. В кінці 2020 року були створені філія «УЗ КАРГО», до складу которго увійдуть вантажний рухомий склад і необхідні активи і ресурси для його обслуговування, в т. ч. вагонні та локомотивні депо. На практиці все це означає відділення вантажного перевізника «УЗ КАРГО» від оператора інфраструктури «УЗ ІНФРА», до складу якого увійдуть колії, станції, пристрої сигналізації та зв’язку, інші активи і ресурси для забезпечення експлуатації інфраструктури та управління рухом поїздів.
За його словами, для правильного виконання реформ у залізничній сфері потрібно прийняти оновлений закон «Про залізничний транспорт». Але незважаючи на його відсутність, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12.06.2019 р. № 591-р погоджено стратегію АТ «Укрзалізниця» на 2019−2023 роки, яка дозволяє проводити вже розпочаті реформи УЗ і відповідає принципам Директив ЄС.
«Створення вантажної філії з наділенням її необхідними активами та ресурсами відповідає принципам, які передбачені відповідно до Угоди про асоціацію з ЄС. Власне, саме угода це і передбачає», — вважає політолог.
«Зрозуміло, що все це буде викликати у когось критику і невдоволення, але тут треба розмежовувати конструктивне бажання створити кращі умови, і заперечення будь-яких реформ і змін. Підписавши „асоціацію“, ми обрали для себе шлях наближення до європейських принципів організації всього: від сільського господарства та енергетики і до залізниці. Ці зміни — незворотні. Як і поділ монополістів і впровадження ринкових принципів у тарифоутворенні. І це, мабуть, найголовніше», — резюмує Петро Олещук.
У січні міністр інфраструктури Владислав Криклій розповів про початок реформування «Укрзалізниці». За його словами, була затверджена нова організаційна структура УЗ, що відповідає європейським директивам, і створена філія вантажних перевезень «УЗ Карго» і оператор інфраструктури «УЗ Інфра».
При цьому в інтерв’ю журналістам директор з комерційної роботи та логістики «Укрзалізниці» Іраклі Езугбая зазначив: «УЗ Карго» надаватиме рухомий склад, організацію вантажної роботи на станціях і в міжнародних стиках… Насправді це життєво важливо для УЗ, тому що нагадаю: єдиним прибутковим сегментом бізнесу компанії поки що залишається напрямок вантажних перевезень. Буде успішно працювати «УЗ Карго» — працюватиме УЗ. Саме за рахунок прибутку, отриманого від вантажних перевезень, компанія фактично утримує інфраструктуру, виплачує заробітну плату працівникам, субсидує збиткові пасажирські перевезення і сплачує податки до державного бюджету".
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас