Під час пандемії 73% українців стали частіше здійснювати покупки онлайн — дослідження Google
За час пандемії 73% стали частіше купувати товари в інтернеті і планують залишити цю звичку і після завершення пандемії.
Про це йдеться в результатах дослідження українського офісу Google Smart Shopper 2021.
Кількість онлайн-покупок зросла у всіх вікових категоріях, проте особливо помітно у покоління Z (18−24) — до 43%, і в групі від 45 до 54 років — теж до 43%.
Як відзначають автори дослідження, основні тригери покупок розрізняються залежно від категорій. Так, при покупці товарів споживчої електроніки користувачі найчастіше хочуть придбати щось нове, в категорії Дім і сад в основному шукають заміну вже наявним речам, а в категорії товарів Мода зростає обсяг спонтанних покупок.
Також за даними Smart Shopper 2021, за період пандемії зросла частка мобільних покупок. Найбільше українці стали використовувати мобільні пристрої для покупки товарів споживчої електроніки (40%) і товарів з категорії Мода (46%).
Також зріс пошук з мобільних пристроїв в порівнянні з 2019 роком. Так, у 2021 році 73% українців використовували смартфон для пошуку інформації про товар.
Відзначається, що частка офлайн-покупок продовжує скорочуватися. На думку авторів дослідження, роздрібним продавцям і брендам важливо зосередитися на правильній організації електронної комерції / омніканальності, щоб продовжувати залучати споживачів і після кризи.
До речі, портал Finance.ua давно аналізує пропозиції щодо карток в Україні. Щоб допомогти вам з вибором картки онлайн, у нас на сайті працює спеціальний сервіс. З його допомогою можна швидко і комфортно вибрати необхідний саме вам «пластик».
Подивитися варіанти 💳
За матеріалами: НВ
Поділитися новиною