Не кричи на мене! Колекторів зобов'язали бути ввічливими — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Не кричи на мене! Колекторів зобов'язали бути ввічливими

Кредит&Депозит
589
Національний банк встановив кваліфікаційні вимоги, яким мають відповідати працівники колекторських компаній та особи, яких вони залучають на підставі цивільно-правових договорів.
Так, регулятор встановив вимоги до ділової репутації та професійної придатності таких осіб. Колекторські компанії будуть зобов’язані перевіряти та контролювати, чи відповідають їх працівники цим вимогам.
До речі, про зміни у законодавстві ми також пишемо у телеграм-каналі Finance_ukr. Долучайтеся, щоб не пропустити найважливіші новини для вашого гаманця! 🤫
Про які вимоги йдеться? Працівники зобов’язані мати достатній рівень знань законодавства про захист прав споживачів і захист персональних даних. Також вони не повинні мати судимості. Колекторські компанії будуть зобов’язані перевіряти та контролювати, чи відповідають працівники визначеним вимогам.
“Мета – забезпечити відповідальне ставлення кредитодавців, нових кредиторів та колекторських компаній до всіх категорій споживачів. Зокрема, унеможливити випадки використання нецензурної лексики, погроз та морального тиску на споживача та інших осіб при врегулюванні простроченої заборгованості”, – сказано в повідомленні.
Регулятор також встановив заходи впливу на колекторські компанії за порушення прав споживачів:
  • письмове застереження з вимогою усунути порушення та/або вжити заходів для їх недопущення в майбутньому;
  • штраф для кредитодавця, нового кредитора або колекторської компанії;
  • тимчасову заборону колекторській компанії здійснювати врегулювання простроченої заборгованості;
  • виключення відомостей про колекторську компанію з реєстру колекторських компаній;
  • тимчасову зупинку або відкликання (анулювання) ліцензії кредитодавця ‒небанківської фінустанови, нового кредитора ‒ небанківської фінустанови.
Нагадаємо, раніше НБУ встановив тариф для реєстрації колекторських компаній. Він становитиме 24 тис. грн.
Також у НБУ сформували порядок нагляду за роботою і взаємодією колекторів із боржниками. Зокрема, такий крок прийнятий, щоб унеможливити випадки використання нецензурної лексики, погроз та морального тиску на споживача та інших осіб при врегулюванні простроченої заборгованості.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас