2919
«Велике будівництво»: на Миколаївщині у напрямку Кропивницького закінчують капремонт бетонної дороги
— Казна та Політика
Підрядник, що капітально ремонтує 8-кілометрову ділянку дороги Н-14 у Миколаївській області від межі з Кіровоградською, почав влаштовувати важкий цементобетон завтовшки 26 см. Таким чином будівельники перейшли до облаштування фінішного шару «одягу» бетонної дороги.
Про це повідомляє Миколаївська ОДА.
До речі, в телеграм-каналі Finance_ukr ми також розповідаємо, як будівництво доріг впливає на українську економіку.
Ремонт дороги триває за програмою Президента Володимира Зеленського «Велике будівництво».
Перед влаштуванням бетонного шару підрядник стабілізував дорожнє полотно негашеним вапном та цементом до досягнення потрібного рівня пружності та влаштував шар відсіву та пісного бетону для посилення основи.

Бетонне покриття вважається більш надійним, ніж асфальтобетонне. Для південного регіону, де розташовані морські порти, до яких прямує значна кількість великовагового транспорту з усієї країни, це має особливе значення.
Цементобетонну суміш для дороги виготовляють на розташованому неподалік від місця робіт заводі у селі Возсіятське. Її якість перевіряється двічі — спочатку атестованою лабораторією на заводі, потім безпосередньо перед укладанням на дорозі.
Траса Н-14 починається в Олександрівці, проходить через Кропивницький і тягнеться до Миколаєва. Стан цієї дороги національного значення оцінюється як аварійний. По завершенні робіт це буде повноцінна траса європейського рівня.
За матеріалами: УНІАН
Поділитися новиною
Також за темою
Водії-порушники сплатили штрафів на 700 мільйонів лише за пів року
У 2026 році на розвиток Центрів життєстійкості спрямують 1 млрд гривень
Основні торговельні партнери України за 8 місяців
Стриманий оптимізм: бізнес поліпшив оцінки ділової активності
Український ІТ-експорт зріс до $555 мільйонів
За поточних темпів на розмінування України знадобиться 83 роки, — Рахункова палата