301
Гібридний поїзд від Stadler може пройти на акумуляторах без контактної мережі до 185 км
— Технології&Авто
Компанія Stadler успішно завершила випробування поїзда Flirt Akku, оснащеного тяговими акумуляторними батареями.
Про це пише ЦТС з посиланням на Залізниці світу.
Поїзд, розрахований на живлення від контактної мережі або тягових акумуляторних батарей, вперше представили в 2018 році.
Проект фінансувався Федеральним міністерством економіки і енергетики Німеччини і здійснювався спільно з Технічним університетом Берліна і німецькою компанією EWE.
Метою створення поїзда було забезпечення можливості долати досить протяжні неелектрифіковані ділянки, не створюючи шкідливих викидів, що виділяються поїздами на дизельній тязі.
За минулий час пробіг поїзда при роботі тільки від акумуляторних батарей склав 15 тис. км.
Особлива увага приділялася дослідженню поведінки батарей при різних сценаріях, зокрема при незапланованих затримках на лінії і екстремальних погодних умовах.
Влітку 2019 року пройшли випробування поїзда при аномально високій температурі повітря, що досягала 40 °C, коли система кондиціонування повітря, якою оснащений поїзд, працювала з максимальним навантаженням.
Взимку 2021 року випробування проходили при значних від’ємних температурах.
У дослідженнях брала участь компанія – виробник батарей INTILION (Німеччина).
За підсумками випробувань максимальна дальність пробігу на ділянках без контактної мережі досягла 185 км. Розрахункове значення цього показника становить 150 км.
За матеріалами: Центр транспортних стратегій
Поділитися новиною
Також за темою
У яких регіонах України найбільше купують нові автівки: бестселери місяця
Ferrari відродила свій найзнаменитіший суперкар у новому форматі (фото)
Xiaomi анонсувала новий розумний годинник Redmi Watch 6
Новий Toyota RAV4 виходить на європейський ринок у 2026 році
Гібриди насправді не набагато кращі для довкілля, ніж бензинові автомобілі, — дослідження
Компанії Pony AI та Stellantis тестуватимуть роботаксі в Європі
