Рейтинг компаній, які збирають максимум даних про користувачів (інфографіка) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Рейтинг компаній, які збирають максимум даних про користувачів (інфографіка)

Фондовий ринок
848
Британський виробник антивірусних рішень Clario склав рейтинг компаній, що збирають дані користувачів. Мова йде не про стандартні трекінгові технології, такі як cookie-файли, що використовуються для відстеження відвідуваних користувачами сайтів і купованих ними товарів з метою таргетингу. Clario створила детальну інфографіку, що демонструє, яку в точності інформацію про користувачів збирають соцмережі, online-магазини, стрімінгові сервіси і т.д. або відразу після того, як користувач на них підписався, або з плином часу.
Фахівці Clario визначили 32 критерії для персональних даних, що цікавлять компанії. Сюди входять електронні адреси, повні імена, відомості про здоров’я і близьких родичів, дівоче прізвище матері і місце народження. Деяким компаніям також цікавий зріст і вага користувача. Як правило, такі дані запитують фітнес-додатки, але є як мінімум один фінансовий сервіс, що теж запитує подібні відомості. Деяким додаткам також потрібні дані про роботу, в тому числі про зарплату і минулі місця роботи.
Найбільше даних про користувачів збирає компанія Facebook і її «дочка» Instagram. З усіх 32 критеріїв даних Facebook збирає 70,59%. Звичайно, вони потрібні компанії не тільки для того, щоб поліпшити досвід користувачів соцмережі, але і для таргетованої реклами.
Instagram збирає 58,82% даних, і на відміну від Facebook, її не цікавлять дані про расу, сімейний стан і сексуальну орієнтацію.
Рейтинг компаній, які збирають максимум даних про користувачів (інфографіка)
За Facebook та Instagram слідують додатки для знайомств Tinder та Grindr. Їх не цікавить стільки подробиць про користувачів, як Facebook, зате їм потрібно знати їх зріст і подробиці про банківські рахунки.
За матеріалами:
internetua.com
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас