853
Рейтинг компаній, які збирають максимум даних про користувачів (інфографіка)
— Фондовий ринок
Британський виробник антивірусних рішень Clario склав рейтинг компаній, що збирають дані користувачів. Мова йде не про стандартні трекінгові технології, такі як cookie-файли, що використовуються для відстеження відвідуваних користувачами сайтів і купованих ними товарів з метою таргетингу. Clario створила детальну інфографіку, що демонструє, яку в точності інформацію про користувачів збирають соцмережі, online-магазини, стрімінгові сервіси і т.д. або відразу після того, як користувач на них підписався, або з плином часу.
Фахівці Clario визначили 32 критерії для персональних даних, що цікавлять компанії. Сюди входять електронні адреси, повні імена, відомості про здоров’я і близьких родичів, дівоче прізвище матері і місце народження. Деяким компаніям також цікавий зріст і вага користувача. Як правило, такі дані запитують фітнес-додатки, але є як мінімум один фінансовий сервіс, що теж запитує подібні відомості. Деяким додаткам також потрібні дані про роботу, в тому числі про зарплату і минулі місця роботи.
Найбільше даних про користувачів збирає компанія Facebook і її «дочка» Instagram. З усіх 32 критеріїв даних Facebook збирає 70,59%. Звичайно, вони потрібні компанії не тільки для того, щоб поліпшити досвід користувачів соцмережі, але і для таргетованої реклами.
Instagram збирає 58,82% даних, і на відміну від Facebook, її не цікавлять дані про расу, сімейний стан і сексуальну орієнтацію.

За Facebook та Instagram слідують додатки для знайомств Tinder та Grindr. Їх не цікавить стільки подробиць про користувачів, як Facebook, зате їм потрібно знати їх зріст і подробиці про банківські рахунки.
За матеріалами: internetua.com
Поділитися новиною