За що готові доплачувати покупці - дослідження — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

За що готові доплачувати покупці - дослідження

Особисті фінанси
1316
Бренди та ритейлери в 2020 році мають бути готовими не просто продавати в будь-який час, але і робити це гнучко. Адже споживачі завжди онлайн і мають доступ до інформації про будь-які продукти та послуги.
Про це свідчать результати дослідження трендів поведінки споживачів компанії IBM.
Покупці називають важливим:
  • 41% – ціну товару;
  • 13% – бренд;
  • 6% – власне продукцію.
За що готові платити більше:
  • чистота продукції – 77%;
  • переваги для здоров’я – 77%;
  • спрощення життя – 75%;
  • використання органічних інгредієнтів – 75%;
  • підтримка переробки – 72%;
  • докази справжності продукту – 72%.
Також дослідники опитали, які технології хотіли б спробувати споживачі при купівлі. Більшість покупців хотіли б використовувати цифрові вітрини в магазинах (42%), додатки для навігації всередині сервісу (42%), візуальний пошук (40%) і голосовий пошук (32%).

Довідка Finance.ua:

  • За 2019 рік українці придбали онлайн товарів і послуг на 76 млрд грн.
  • Найчастіше в інтернеті замовляли одяг, взуття, аксесуари,
    техніку та товарів повсякденного попиту.
До речі, отримати кілька тисяч гривень за 10-20 хвилин собі на картку цілком реально. Для цього достатньо скористатися сервісом Finance.ua.

Хочу отримати гроші онлайн 👛

За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас