За що готові доплачувати покупці - дослідження


За що готові доплачувати покупці - дослідження

Бренди та ритейлери в 2020 році мають бути готовими не просто продавати в будь-який час, але і робити це гнучко. Адже споживачі завжди онлайн і мають доступ до інформації про будь-які продукти та послуги.

Про це свідчать результати дослідження трендів поведінки споживачів компанії IBM.

Покупці називають важливим:

  • 41% – ціну товару;
  • 13% – бренд;
  • 6% – власне продукцію.

За що готові платити більше:

  • чистота продукції – 77%;
  • переваги для здоров’я – 77%;

Читайте також: Як діятиме електронний чек

  • спрощення життя – 75%;
  • використання органічних інгредієнтів – 75%;
  • підтримка переробки – 72%;
  • докази справжності продукту – 72%.

Також дослідники опитали, які технології хотіли б спробувати споживачі при купівлі. Більшість покупців хотіли б використовувати цифрові вітрини в магазинах (42%), додатки для навігації всередині сервісу (42%), візуальний пошук (40%) і голосовий пошук (32%).

Довідка Finance.ua:

  • За 2019 рік українці придбали онлайн товарів і послуг на 76 млрд грн.
  • Найчастіше в інтернеті замовляли одяг, взуття, аксесуари,
    техніку та товарів повсякденного попиту.

До речі, отримати кілька тисяч гривень за 10-20 хвилин собі на картку цілком реально. Для цього достатньо скористатися сервісом Finance.ua.

Хочу отримати гроші онлайн 👛

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua