1323
За що готові доплачувати покупці - дослідження
— Особисті фінанси
Бренди та ритейлери в 2020 році мають бути готовими не просто продавати в будь-який час, але і робити це гнучко. Адже споживачі завжди онлайн і мають доступ до інформації про будь-які продукти та послуги.
Про це свідчать результати дослідження трендів поведінки споживачів компанії IBM.
Покупці називають важливим:
- 41% – ціну товару;
- 13% – бренд;
- 6% – власне продукцію.
За що готові платити більше:
- чистота продукції – 77%;
- переваги для здоров’я – 77%;
Читайте також: Як діятиме електронний чек
- спрощення життя – 75%;
- використання органічних інгредієнтів – 75%;
- підтримка переробки – 72%;
- докази справжності продукту – 72%.
Також дослідники опитали, які технології хотіли б спробувати споживачі при купівлі. Більшість покупців хотіли б використовувати цифрові вітрини в магазинах (42%), додатки для навігації всередині сервісу (42%), візуальний пошук (40%) і голосовий пошук (32%).
Довідка Finance.ua:
- За 2019 рік українці придбали онлайн товарів і послуг на 76 млрд грн.
- Найчастіше в інтернеті замовляли одяг, взуття, аксесуари,
техніку та товарів повсякденного попиту.
До речі, отримати кілька тисяч гривень за 10-20 хвилин собі на картку цілком реально. Для цього достатньо скористатися сервісом Finance.ua.
Хочу отримати гроші онлайн 👛
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною
Також за темою
ТОП-7 помилок, які псують співбесіду
Як повернути частину витрат за навчання
Водійські послуги в «Дії» щороку економлять понад 4,5 млрд грн — Федоров
З 1 січня в Україні діятиме єдина форма квитків для всіх видів громадського транспорту
Квартира у новобудові Києва чи на вторинці: що краще
SkyUp розпродає квитки на нові напрямки за акційною ціною