1326
За що готові доплачувати покупці - дослідження
 — Особисті фінанси
Бренди та ритейлери в 2020 році мають бути готовими не просто продавати в будь-який час, але і робити це гнучко. Адже споживачі завжди онлайн і мають доступ до інформації про будь-які продукти та послуги.
Про це свідчать результати дослідження трендів поведінки споживачів компанії IBM.
Покупці називають важливим:
- 41% – ціну товару;
 
- 13% – бренд;
 
- 6% – власне продукцію.
 
За що готові платити більше:
- чистота продукції – 77%;
 
- переваги для здоров’я – 77%;
 
Читайте також: Як діятиме електронний чек
- спрощення життя – 75%;
 
- використання органічних інгредієнтів – 75%;
 
- підтримка переробки – 72%;
 
- докази справжності продукту – 72%.
 
Також дослідники опитали, які технології хотіли б спробувати споживачі при купівлі. Більшість покупців хотіли б використовувати цифрові вітрини в магазинах (42%), додатки для навігації всередині сервісу (42%), візуальний пошук (40%) і голосовий пошук (32%).
Довідка Finance.ua:
- За 2019 рік українці придбали онлайн товарів і послуг на 76 млрд грн.
 
- Найчастіше в інтернеті замовляли одяг, взуття, аксесуари,
техніку та товарів повсякденного попиту. 
До речі, отримати кілька тисяч гривень за 10-20 хвилин собі на картку цілком реально. Для цього достатньо скористатися сервісом Finance.ua.
Хочу отримати гроші онлайн 👛
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною
Також за темою
ТОП-10 високооплачуваних професій у Польщі без диплому
Уряд планує спрямувати близько 14 мільярдів гривень на «Зимову підтримку»: хто зможе отримати 6500 грн
20 запитань, щоб перевірити вашу фінансову грамотність (тест)
НБУ вводить в обіг пам’ятну монету «Рік Коня»
Смілянський прокоментував рішення щодо оподаткування посилок вартістю до 150 євро
Як працюють штрафні бали за порушення ПДР у країнах Європи
