Українцям пояснили, що робити у разі надання неякісних компослуг — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українцям пояснили, що робити у разі надання неякісних компослуг

Особисті фінанси
1757
Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів розповіла українцям, як захистити свої права, коли їх порушує надавач житлово-комунальних послуг.
Про це повідомляє прес-служба відомства.
“Слід пам’ятати, що, відповідно до статті 7 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», споживач зобов’язаний укладати договори на надання житлово-комунальних послуг, оскільки договір – це саме той документ, на підставі якого споживач може пред’являти претензії за ненадані або за неякісно надані послуги, а також вимагати виконання перерахунку та відшкодування збитків”, – ідеться в повідомленні.
Дії споживача, у разі ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості комунальних послуг:
  • викликати виконавця комунальних послуг для перевірки якості наданих послуг;
  • виконавець компослуги зобов’язаний прибути на виклик у строки, визначені в договорі про надання послуги, але не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання повідомлення;
  • за результатами перевірки складається акт-претензія, який підписується споживачем та виконавцем комунальної послуги.
Що робити, якщо виконавець компослуги не прибув на виклик:
  • акт-претензія підписується споживачем, а також двома споживачами відповідної послуги, які проживають в сусідніх будівлях;
  • акт надсилається виконавцю комунальної послуги;
  • виконавець протягом п’яти робочих днів має вирішити питання щодо задоволення вимог, викладених в акті-претензії, або надати споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензії;
  • у разі ненадання виконавцем відповіді в установлений строк претензії споживача вважаються визнаними виконавцем.

Як заощадити на комуналці

“Якщо врегулювати спір шляхом надсилання акта-претензії не вдалося, то закон визначає, що захист прав споживачів житлово-комунальних послуг здійснюється уповноваженим центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного нагляду за дотриманням законодавства про захист прав споживачів”, – додали в відомстві.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас