Дніпро планує масштабну модернізацію громадського транспорту на 827 млн грн — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Дніпро планує масштабну модернізацію громадського транспорту на 827 млн грн

Фондовий ринок
712
Наступний рік обіцяє стати для Дніпра періодом масштабної модернізації міського транспорту. На ці потреби в бюджеті департаменту транспорту і транспортної інфраструктури міської ради передбачили понад 827 млн ​​грн.
За ці гроші можновладці планують відремонтувати контактні мережі, продовжити тролейбусні маршрути на ж/м Перемога, спроектувати тролейбусний маршрут на ж/м Придніпровськ, закупити трамваї і випускати на дороги міста автобуси великої місткості. Про це пише Сегодня.
У місті хочуть закупити в Німеччині 20 трамваїв, що були в експлуатації, вдосконалених під наші рейки. Продовжити тролейбусні маршрути №10 та 12 до ж/м Перемога-6, а також реконструювати дві тягові підстанції. Приємною новиною для городян стане і те, що в 2019-му підготують маршрут лінії, яка веде на ж/м Придніпровськ.
“Наступного року у нас за планом ж/м Сонячний. Ми плануємо запустити тролейбусну гілку разом з пуском тролейбуса №20. Наскільки я знаю, підрядник уже вийшов на встановлення опор. Але ми чекаємо, поки на Новому мосту відновлять контактну мережу. Там зараз рухаються тролейбуси з автономним ходом, але ми бачимо, що їх недостатньо, тому хочемо збільшити кількість рухомого складу. Також в бюджеті на наступний рік передбачили фінансування проекту з продовження маршрутів на Перемогу-6. Що стосується трамвайних маршрутів, поки маємо тільки об’єднані проекти, але у нас ще немає наукового обґрунтування. Ми хочемо об’єднати кілька маршрутів. Йдеться про Лівобережний і Правобережний напрямки через площу Старомостову”, – розповів директор міськдепартаменту транспорту і транспортної інфраструктури Ігор Маковцев.
Наступного року на дорогах міста може стати менше маломістких маршруток, на заміну яким продовжать випускати просторі автобуси. Подібний транспорт зможе за раз взяти на борт понад півсотні пасажирів.
“У нас є маршрути і напрямки, на яких ми вже впроваджуємо такі автобуси. Наприклад, маршрут №88 було повністю змінено на інший тип рухомого складу. Раніше там експлуатувалися “Еталони”, їх вивели на інший маршрут, там, де експлуатували Sprinter, а тут тепер експлуатуються автобуси MAN. У цьому питанні у нас йде досить складна дискусія з перевізниками”, – ззнаачає директор міськдепартаменту транспорту Ігор Маковцев.
За матеріалами:
Сьогодні
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас