Дослідження: що українці купують онлайн — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Дослідження: що українці купують онлайн

Фінтех і Картки
1306
Згідно з дослідженням, проведеним компанією IPSOS на замовлення «Google Україна», більше половини українців вважає за краще купувати техніку онлайн, при цьому одяг і взуття онлайн купує лише третина споживачів.
Як йдеться в презентації компанії «Google Україна» за підсумками проведеного дослідження, для планування покупок одягу і взуття українці активно використовують інтернет: 30% покупок було зроблено в інтернеті, при цьому 39% оффлайн-покупців користувалися онлайн-ресурсами при плануванні покупки.
Серед пошукових систем в Україні частка використання Google при пошуку одягу і взуття склала 96%.
28% українців, які купують одяг та взуття, належать до категорії ROPO (research online – pushcase offline). 64% вважають основною перешкодою до онлайн-купівлі одягу/взуття відсутність можливості її приміряти, 40% зручніше зайти в найближчий магазин, а 38% не готові чекати доставку.
За даними дослідження, 82% купівель одягу/взуття в Україні було зроблно через веб-сайт і сплачено наперед (59%). При цьому кожне третє замовлення було розміщено і оплачено за допомогою мобільного пристрою.
У категорії телевізорів 50% покупок було зроблено протягом тижня після прийняття рішення про придбання, 50% клієнтів починали з онлайн-пошуку в Google. На другому місці – консультації в магазині і порівняння (48% опитаних), на третьому – сайт виробника або магазину (44%). При цьому 56% покупок телевізорів було зроблено онлайн. З офлайн-покупців частка ROPO склала 35%. Основним бар’єром у купівлі вважається неможливість особисто протестувати телевізор перед її здійсненням.
До купівлі ноутбука 38% опитаних користувачів готуються більше місяця, 22% – від тижня до 30 днів, 21% – від декількох днів до тижня і тільки 19% роблять спонтанні покупки.
Найбільш затребуваними джерелами інформації про ноутбуки є сайти порівняння цін (51%), пошукові системи (50%), сайти магазинів і виробників (48%).
Більше половини користувачів купує ноутбуки онлайн (55%). Частка ROPO-покупців в цій категорії становить 36%.
В цілому за підсумками дослідження понад 70% опитаних вказали, що для онлайн-покупок все ще зручніше користуватися не смартфонами, а іншими пристроями. Водночас для пошуку інформації про покупку понад 70% респондентів використовували смартфон через його зручність.
Дослідження проводилося в травні-червні 2018 року шляхом онлайн-опитування. Вибірка склала 1200 осіб.
За матеріалами:
Hubs
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас