312
Instagram створює окремий додаток для покупок
— Фондовий ринок
Instagram працює над новим автономним додатком, присвяченим шопінгу.
Про це повідомляє The Verge.
Читайте також: Instagram впроваджує верифікацію користувачів за документами
Воно буде називатися IG Shopping і дозволить аудиторії сервісу переглядати колекції товарів у продавців, на яких вони підписані. Також з’явиться можливість купувати їх безпосередньо в додатку.
Понад 25 млн компаній мають облікові записи в соцмережі, 2 млн з них є рекламодавцями, заявляла головний операційний директор Facebook (власник Instagram) Шеріл Сендберг у своєму останньому звіті про прибуток.
Чотири з п’яти користувачів Instagram стежать принаймні за одним брендом. Створення автономного додатка дозволило б соцмережі надати окрему площадку для рітейлу і збільшити доходи.
Деякі компанії вже продають Instagram інструменти для рекламодавців. Наприклад, Four Sixty дозволяє підприємствам оплачувати створення фотогалерей-магазинів, модерацію контенту, планування повідомлень і інші сервіси. Магазин додатків Shopify містить десятки плагінів, пов’язаних з просуванням і управлінням бізнесом на базі Instagram.
Instagram почала тестувати функцію покупок в додатку в листопаді 2016 року, а в березні 2017 року повністю запустила інструмент. Компанії можуть позначати на постах окремі продукти, дозволяючи аудиторії робити покупки безпосередньо поруч з фотографією.
За матеріалами: Коммерсантъ
Поділитися новиною
Також за темою
Рейтинг найдорожчих компаній світу
Apple показала новий MagSafe-акумулятор, який продовжує життя iPhone Air
Боротьба з контрабандними iPhone: що пропонує Гетманцев
«Укроборонпром» збільшив виторг до $3 млрд і потрапив у топ-50 найбільших оборонних компаній світу
68% компаній продовжують інвестувати в українські надра, попри війну — дослідження
АМКУ дозволив UPG взяти в оренду іще 75 автозаправок групи Приват