1723
У клієнтів Приватбанку виманюють гроші через Instagram: сотні постраждалих
— Фондовий ринок
Клієнтів Приватбанку знову атакують шахраї, цього разу через соцмережу Instagram, повідомила прес-служба держбанку. 5 червня його служба безпеки заявила про перші звернення людей, які постраждали від шахраїв під час так званих «опитувань» GIVEAWAY 2018: від імені банку або держорганів людям обіцяли грошові призи, пропонуючи їм переказати певну суму грошей для «підтвердження» виграшу. Звісно ж, виграші ніхто не перераховував – виманені у людей кошти потрапляли на особисті рахунки аферистів. Найчастіше ті користувалися російськими платіжними агрегаторами – на кшталт SimplePay або WalletOne.
«Звернення від імені банку є фейковими і проводяться шахраями з російських акаунтів. Постраждалі дійсно були. До нас звернулося близько трьох сотень клієнтів. Кожен втратив невелику суму, проте ми зробимо все, щоб подібні випадки не повторювалися», – запевнив UBR.ua прес-секретар Приватбанку Олег Серга.
Держбанк звернувся до всіх платіжних сервісів, що використовуються аферистами, з вимогою заблокувати незаконні операції, і написав заяву в кіберполіцію.
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною
Також за темою
США звільнили німецьку «дочку» «Роснафти» від нових енергетичних санкцій
Приватизація майна заводу «Арсенал» у Києві: колишній держреєстраторці оголосили підозру — деталі
«Лукойл» заявив, що хоче продати закордонні активи після введення санкцій США
Політичні амбіції Маска коштували Tesla мільйон втрачених продажів авто
9 смартфонів Xiaomi більше не отримають оновлень
Користувачі iPhone незадоволені цією функцією в новій iOS 26
