Названо лідера рейтингу найдорожчих брендів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Названо лідера рейтингу найдорожчих брендів

Фондовий ринок
1173
Google, Apple, Microsoft, Amazon і Facebook очолили топ-100 найдорожчих брендів.
Виручка цих компаній становить 25% доходів всіх 100 підприємств, які увійшли до рейтингу, складеного британськими WPP і Kantar Millward Brown.
Компанії Google, Apple, Microsoft, Amazon і Facebook увійшли до п’ятірки найдорожчих брендів у світі. Про це свідчить оприлюднена щорічна спільна доповідь британських компаній WPP і Kantar Millward Brown з назвою The BrandZ Global Top 100.
Трійка лідерів у цьому році залишилася незмінною, Amazon вдалося покращити свої показники і піднятися з сьомого до четвертого місця, а Facebook зберіг свої позиції. Виручка вищеназваних компаній становить 25% доходів всіх 100 підприємств, що увійшли до рейтингу. Сукупна вартість брендів, що брали участь в дослідженні, зросла на 8%, з $3,4 трлн в 2016 році до $3,6 трлн в 2017 році.
“У рейтингу The BrandZ Global Top 100 домінуючі позиції займають інтернет-гіганти, які функціонують на світовій арені з першого дня і які побудовані на потужних та інноваційних платформах”, – заявив керівник BrandZ в Kantar Millward Brown Пітер Волш.
За матеріалами:
ІТАР-ТАСС
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас