5298
Німецький бізнес готовий йти з України
— Казна та Політика
Німецький бізнес розчарувався в Україні, і згортає свою діяльність. Більшість з 600 компаній, що працюють в країні, зараз проводить аудит і визначає доцільність подальшого функціонування – вивчаючи варіанти виходу з бізнесу з мінімальними втратами, розповів директор Східного комітету німецької економіки, голова Німецько-українського форуму Райнер Лінднер.
«У 2014 році експорт німецьких компаній в Україні скоротився на 35%, це дуже багато, критично багато. Ми інвестували в цю країну майже $ 8 млрд за період незалежності, і в останні роки цей процес стагнує, – пояснив він. – Ви дуже зайняті війнами між урядом і президентом, олігархами і урядом, олігархами один з одним. Це не просто нікому навколо вас не потрібно, але вже навіть не цікаво ».
При цьому, за словами Райнера Ліндера, єдиним способом утриматися на плаву для України є реформи, здатні поліпшити інвестклімат. «Найбільша небезпека – це інвестиційна криза. Це не криза гривні, це не криза цін на енергоресурси. У такій ситуації ніхто з місцевих і зарубіжних інвесторів не має бажання інвестувати в цю країну», – зазначив він.
Представник ТМ Celox в Україні Андреас Еське підтвердив, що його офісі поставлений дедлайн для прийняття рішення про відхід з України.
«Наша компанія правдами і неправдами намагається втриматися на ринку, але це з кожним днем все складніше», – сказав він. В умовах дефіциту бюджету та переорієнтації фінансових потоків, на охорону здоров’я взагалі майже не залишилося грошей, а в деяких випадках поведінка чиновників взагалі не піддається поясненню, сказав Еське.
За матеріалами: Вісті
Поділитися новиною
Також за темою
Дохідність річних депозитів вперше з початку року перевищила інфляцію (інфографіка)
У серпні імпорт в Україну зріс на 35%: що завозили найбільше
Аналітики знизили прогноз зростання ВВП України на 2025−2026 роки
Кількість небанківських фінустанов у серпні зменшилась — огляд НБУ
184 млрд грн економії: як «Дія» заощадила кошти українцям та державі
З Ужгорода вирушили перші поїзди до ЄС новою євроколією