Українці торік витратили на косметику 21 млрд грн — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українці торік витратили на косметику 21 млрд грн

Особисті фінанси
770
Незважаючи на складну політичну та економічну ситуацію в другій половині 2013 року, косметичний ринок минулого року продовжував демонструвати зростання в усіх категоріях. Згідно з даними Euromonitor International, за вказаний період ринок зріс на 3,2%. У 2012 році збільшення косметичного ринку становило 4%.
Зростання ринку було помітним у всіх категоріях. Найбільше (у відсотках) збільшили українці свої витрати на дитячі продукти, засоби догляду за зубами, декоративну косметику та парфумерію. Найнижче, але все одно зростання показували такі категорії як засоби захисту від сонця, косметика для душу та засоби для догляду за шкірою. Зокрема, ринок парфумерії за рік зріс на 3,3%, декоративної косметики – на 3,6%, засобів по догляду за шкірою – на 2,6%, а по догляду за волоссям – на 2,7%.
“Зростання ринку більшою мірою було забезпечене стабільним збільшенням попиту на ключові продуктові категорії – засоби по догляду за волоссям, декоративну косметику, засоби для догляду за шкірою і парфумерію. Ці продукти займають дві третини косметичного ринку України”, – каже Карина Таковенко, генеральний директор компанії Avon в Україні та Грузії.
На відміну від Західної Європи та США, де більша частина косметичного ринку припадає на преміальний сегмент, в Україні частка продукції масового сегмента займає як мінімум три чверті ринку. У випадку декоративної косметики, це більше 90%.
Більша частина косметичних засобів (близько 75%) реалізується в мережевому роздробі. Сюди відносяться як профільні магазини (наприклад, Cosmo або Eva), так і супермаркети/гіпермаркети. На прямі продажі косметики припадає близько 25%.
Що стосується прогнозів на 2014 рік, то косметичні компанії поки не поспішають озвучувати цифри. Багато залежатиме від стабілізації ситуації на Сході України.
“Для косметичних компаній особливо важливі показники роботи в четвертому кварталі, вони багато в чому будуть визначати показники усього року. Сподіваємося, що до цього часу ситуація стабілізується”, – зазначає Карина Таковенко.
Ще в жовтні-грудні 2013 р. Euromonitor International прогнозував істотне зростання ринку в 2014-2015 роках – 7,8% і 9,4% відповідно. Настільки значне зростання ринку в Euromonitor International пояснюють високими прогнозами щодо інфляції в Україні.
“Прогнози Euromonitor на 2014-2015 роки були зроблені ще до ескалації ситуації в Україні. До липня прогноз буде переглянутий”, – звертає увагу Таковенко.
За її словами, у разі оптимістичного розвитку подій в країні в натуральному вираженні продажі косметичних засобів в 2014 році збережуться на рівні 2013 року.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас