Російський авторинок очікує низка банкрутств — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Російський авторинок очікує низка банкрутств

Фондовий ринок
2535
Згідно з дослідженням російського агентства “Автостат”, найуразливішими виявилися дрібні власники монобрендових салонів, тоді як великі дилерські холдинги посилять свої позиції.
“Автостат” опитав в лютому керівників і менеджерів 79 компаній – учасників російського авторинку, в тому числі виробників, дилерів, банки, лізингові та дослідницькі компанії.
Через падіння авторинку в минулому році відмовилися від дилерства або були позбавлені франшиз 502 компанії, але з’явилися 508 нових дилерів, йдеться в дослідженні. У 2014 році опитані експерти прогнозують погіршення ситуації. У числі основних тенденцій на ринку вони відзначають зниження обсягу продажів нових машин і зростання популярності старих авто. “Конкуренція посилиться, що приведе до консолідації на ринку і посилення позицій великих холдингів на тлі банкрутств дрібних продавців автомобілів”, – стверджують експерти.
Нагадаємо, що в першому кварталі 2014 року автовиробники продали в Росії близько 602,5 тис. машин, на 2% менше, ніж за той же період минулого року, свідчать дані Асоціації європейського бізнесу.
Найтяжче цього року доведеться малим монобрендовим дилерам, вважає виконавчий директор “Автостату” Сергій Удалов. Під ударом, перш за все, ті, чиї марки показали найгірші результати. Так, за свідченням АЄБ, в першому кварталі найбільше втратив Ford – 27%. Також погані результати у Daewoo (-25% по першому кварталу), УАЗа (-25%), Ssang Yong (-19%), Peugeot (-18%) і АвтоВАЗу (-15%).
Крім того, в зону ризику входять дилери, які відкрилися безпосередньо перед кризою 2008 року: вони сильно закредитовані, зазначив Удалов.
Автодилери дійсно страждають від закредитованості, причому як молоді, так і ті, хто давно працює на ринку, підтвердив президент асоціації “Російські автомобільні дилери” (РоАД) і генеральний директор компанії RTDService Андрій Петренко. Саме від цього, за його словами, постраждав один з найбільших гравців на російському авторинку, холдинг “РРТ-Моторс” із Санкт-Петербурга, який днями був оголошений банкрутом.
З тим, що монобрендовим дилерам жити буде складніше, згодна і директор “Фольксваген центр Курськ” Ірина Некрасова: за її словами, її власну компанію поки рятує широкий модельний ряд. У разі скорочення обсягів продажів Некрасова планує звертатися до імпортера, щоб він переглянув план продажів.
Постачальники автомобілів будуть до останнього утримувати дилерів від виходу з ринку, вважає член правління групи “Автомир” Володимир Петров. Поточні потужності дилерів перевищують потреби ринку, і скорочення неминуче, міркує він. Так, наприкінці минулого року “Автомир “ придбав московського дилера “Галф “, у якого було два автоцентри Hyundai і Mitsubishi.
Складно доведеться в першу чергу регіональним дилерам, вважає представник групи “Рольф”. У регіонах падіння буде сильнішим, ніж у Москві, через більш низьку купівельну спроможність населення, пояснює він. В цілому за перший квартал 2014 року бренди портфеля ГК “Рольф” росли трохи швидше ринку, говорить керівник дилерського центру Mitsubishi “Рольф Магістральний” Світлана Виноградова. За словами представника компанії, “Рольф” випереджає темпи зростання московського ринку через якісні маркетингові стратегії.
За матеріалами:
РБК
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас