Для переходу таксі на єдині стандарти роботи знадобиться 3-5 років — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Для переходу таксі на єдині стандарти роботи знадобиться 3-5 років

Особисті фінанси
353
Після проведення таксистами акції протесту в Мінінфраструктури вирішили “пролити світло” на розроблювальний відомством законопроект “Про перевезення на таксі”, який був оприлюднений на сайті відомства 8 серпня.
За словами директора департаменту автомобільного транспорту Мінінфраструктури Дмитра Пєтухова, в законопроекті визначено вимоги до інформаційно-диспетчерських служб та автомобілів таксі. Так, вони повинні бути обладнані таксометром і тарифною таблицею, яка має бути розташована на задньому правому пасажирському склі, апаратом для безготівкового розрахунку, а дані про таксі повинні вноситися до єдиного держреєстру. Крім того, автомобілі таксі будуть обладнані спеціальними розпізнавальними знаками і будуть одного кольору, ймовірно, білого. У містах біля великих інфраструктурних об’єктів будуть обладнані стоянки для таксі.
За роботу таксиста без таксометра водій буде оштрафований на 1,7 тис. грн. Якщо автомобіль таксі не внесений до єдиного реєстру, то штраф становитиме 8,5 тис. грн, а відсутність тарифної таблиці оцінений в 1,7 тис. грн. Водночас за передачу інформаційно-диспетчерської служби інформації про замовлення нелегальним таксі або робота служби без дозвільних документів загрожує штрафом у 17 тис. грн.
“Протягом 3-5 років міста повинні будуть привести таксомоторний парк до законодавчих норм”, – заявив Пєтухов.
Голова Профспілки таксистів України Василь Попик зазначив, що поки у профспілки є кілька зауважень до даного законопроекту. “Перше – необхідно повернути право ДАІ зупиняти таксі у разі порушення ними правил дорожнього руху і для перевірки дозвільної документації. Друге – надати право “Укртрансінспекції” перевіряти інформаційно-диспетчерські служби на наявність ліцензії”, – говорить Попик.
Питання про те, чи не чи зростуть тарифи таксі після внесення змін до законодавства, порушувалося не раз. Але в Мінінфраструктури дали чітко зрозуміти, що відомство зняло з себе всі зобов’язання щодо формування тарифів.
“Це конкуруючий ринок, тому у пасажира є вибір, тарифи якої служби таксі його влаштують”, – зазначила глава Союзу підприємців і перевізників Києва Марина Дежурнюк.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас