190
Аналітики прогнозують сповільнення зростання американського ринку мобільної реклами
У 2013 році темпи зростання ринку мобільної реклами в США складуть близько 55%, а загальні витрати дорівнюватимуть $ 7 млрд, прогнозують в аналітичному агентстві IDC.
За даними аналітиків компанії, в 2012 році американський ринок мобільної реклами зріс на 88% до $ 4,5 млрд c $ 2,4 млрд роком раніше. За їхніми даними, в минулому році темпи росту ринку були набагато швидшими і становили 125%.
Також в агентстві зазначили, що на ринок вирвалися нові гравці, яких ще не було у 2011 році. Мобільний сегмент залишається невеликим на тлі американського ринку реклами: на нього припадає близько 11%.
Зростання обсягу ринку контекстної реклами на мобільних пристроях в США в 2012 році сповільнилося до 68%. Минулого року обсяг коштів, витрачених в цьому сегменті, збільшився до $ 2,8 млрд із $ 1,6 млрд у 2011 року.
Сектор демонстраційної реклами на мобільних пристроях зріс на 8% до 39%. Контекстна реклама все ще лідирує – на неї припадає 61%. Найбільша виручка від демонстраційної реклами була у Facebook ($ 234 млн), на другому місці – Pandora ($ 229 млн), на третьому – Twitter ($ 117 млн).
Варто зазначити, що Facebook почала публікувати демонстраційну рекламу тільки в минулому році і змогла з нульової позначки досягти першої позиції в цьому сегменті.
“Facebook вже почала загрожувати домінуючому становищу Google в сегменті демонстраційної реклами на мобільних пристроях. Зростання контекстно-пошукової реклами сповільнюється, що найболючіше б’є по Google”, – вважає аналітик IDC Карстен Вайд.
За даними дослідників, мобільні пристрої в найближче десятиліття можуть вийти в лідери комп’ютерного ринку. Протягом I кварталу продажі персональних комп’ютерів йшли важче, ніж очікувалося. У IDC вважають, що так сталося через урізання держбюджетів на технологічне оснащення підприємств і антикорупційні заходи. Аналітики відзначають також, що сповільнення ПК-продажів у лютому позначиться на світовому обсязі ПК-поставок в березні, і тому знижують свій початковий прогноз на I квартал на 2%.
Раніше повідомлялося, що в 2012 році обсяг продажів реклами в інтернеті по всьому світу досяг $ 99 млрд, а в 2013 році цей показник перевищить $ 113 млрд.
Нагадаємо, аналітики інвестиційного підрозділу банку Morgan Stanley повідомляли, що 2013 рік стане переломним для смартфонів, відзначивши їхню рішучу перевагу над персональними комп’ютерами. Згідно з їхнім дослідженням, в 2013 році число користувачів мобільного інтернету вперше перевищить число користувачів, що виходять в інтернет через персональні комп’ютери.
Також стало відомо, що за останні два роки обсяги мобільного трафіку збільшилися фактично втричі, підбираючись до показників традиційних персональних комп’ютерів.
За матеріалами: Вести.ru
Поділитися новиною