10 відомих брендів, які можуть зникнути в 2013 році — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

10 відомих брендів, які можуть зникнути в 2013 році

10643
Компанія 24/7 Wall St., що займається аналізом у сфері фінансів, опублікувала список з десяти відомих американських брендів, які, як передбачається, зникнуть до 2013 року.
24/7 Wall St. зазвичай робить досить точні прогнози. Головними критеріями включення того чи іншого бренду в "чорний список", який щорічно складається агентством, це 1) швидке падіння продажів і стрімкі збитки, 2) визнання засновником бренду, що він може вийти з бізнесу; 3) швидке збільшення вартості, яке надзвичайно важко компенсувати за рахунок високих цін; 4) компанії, які продані, 5) компанії, які оголошують себе банкрутами; 6) компанії, що втратили більшість своїх споживачів; 7) робота в умовах частки ринку, що постійно зменшується. Бренди, які характеризуються будь-якою з цих ознак, зникають з ринку протягом 18 місяців, пише Редакторський портал.
У 2012 році до списку 24/7 Wall St. потрапили такі бренди.
На десятому місці - Avon. Як повідомляється, важко знайти іншу американську компанію, справи у якої були б настільки погані, як у Avon. Ринок не довіряє Avon, але з її брендом і річним доходом - це ідеальна мета для поглинання.
Дев'яте місце - за оператором мобільного зв'язку MetroPCS. Вона часто згадується, як хороша мета для поглинання. За неї борються кілька інших операторів. У той час як MetroPCS занадто мала, щоб вижити самостійно, її продаж міг би дати будь-якій компанії критичну масу додаткових користувачів.
На восьмому місці розташувалася футбольна команда The Oakland Raiders. Послужний список команди був не дуже хорошим за останні роки. Raiders, одного разу, покинули Оукленд, коли уклали більш вигідну угоду щодо стадіону в Лос-Анджелесі на період з 1983 по 1994 роки. Повторення цієї ситуації тепер обумовлено фінансовими планами нових власників.
Сьоме місце укладачі списку присудили сайту Salon.com - одному з перших веб-сайтів, присвячених новинам і коментарям. За останні роки його затьмарили набагато більші і краще фінансовані сайти.
Шосте місце - за американською Suzuki Motor, яка страждає від низької репутації своїх машин. У 2012 році в дослідженні JD Power з приводу надійності американських машин, показники Suzuki за потужністю, корпусом, матеріалами, за характеристиками та аксесуарами були нижчими, ніж у інших брендів. Поліпшити своє становище на американському ринку компанія не може.
П'яте місце дісталося компанії Раcific Sunwear, що спеціалізується, в основному, на сонцезахисних окулярах, туфлях і купальниках. Компанія дуже маленька і працює в споживчій сфері. Майже кожна мережа супермаркетів продає продукцію, подібну до тієї, яку пропонує Pacific Sunwear, і те ж роблять роздрібні торговці. Торгова мережа, найвірогідніше, буде перекуплена більшою компанією - її ринкова частка всього $108 млн. - або вона вийде з бізнесу з перепродажем на користь інших торговельних мереж.
Четверте місце займає компанія Research in Motion, яка виробляє смартфони BlackBerry. RIM не змогла пристосувати свої апарати до потреб споживачів, і її поступово витіснили Apple, Google, HTC та інші.
На третьому місці рейтингу знаходиться телеканал Current TV. Рейтинги каналу знизилися на 70% з моменту звільнення його єдиної дохідної зірки - Кейта Олбермана. В результаті, швидше за все, канал закриють, оскільки глядачам він став нецікавий.
На другому місці - компанія роздрібної торгівлі Talbots. Доходи компанії досягли межі, що свідчить про те, що покупець відмовляється від Talbots. Її річний дохід був $2,3 млрд. в 2008 році, цифра, з якої почалося падіння. Щорічні продажі зменшилися вдвічі. За винятком невеликого прибутку в минулому році, торгова мережа втрачає доходи останні п'ять років.
Перше місце рейтингу 24/7 Wall St. присудили компанії American Airlines, яка в листопаді 2011 року оголосила процедуру банкрутства. Сама ж авіакомпанія працює як і до оголошення банкрутства, до того ж має певні переваги від цього. Надії на те, що компанія знову стане життєздатною, зникли після того, як US Airways дала зрозуміти, що хоче купити активи American Airlines.
За матеріалами:
Фокус
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас