Експерти прогнозують авторинку України колапс — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Експерти прогнозують авторинку України колапс

9635
Над українським ринком реально нависла загроза значного подорожчання. Після введення попередніх захисних заходів додаткових спецмит на автомобільний ринок України очікує колапс.
Експерти Інституту автомобілебудування та автомобільного ринку України провели аналіз вимог автовиробників, які в кінці червня були передані на розгляд Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі.
Ввести саме спецмито - 33,4% на легкові автомобілі з об'ємом двигуна 1000 - 1500 см³ і 47% для легкових авто з об'ємом двигуна 1500 - 2200 см³ - додатково до нині чинного 10% мита на імпорт легкових автомобілів просить в уряду в рамках спецрозслідування Асоціація "Укравтопром", яка представляє ЗАТ "ЗАЗ", ЗАТ "Єврокар" і ВО "КрАСЗ", пише AutoSite.
Аналітики Інституту автомобілебудування та автомобільного ринку України прогнозують, що в разі введення спецмита (а це може відбутися вже 17 серпня через 45 днів після початку спецрозслідування) частина представництв іноземних заводів-виробників в очікуванні на реакцію СОТ і світової спільноти на дії українського уряду можуть тимчасово припинити імпорт іномарок, тим більше, що після землетрусу в Японії певний дефіцит автомобілів відчувається по всьому світу, хоча українські автоімпортери раніше повністю вибирали свою квоту.
У Всеукраїнській Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів підтверджують ці прогнози і заявляють, що внаслідок таких дій "Укравтопром" думає змусити українців пересісти з іномарок на Ланоси і Чері, але сам зіткнеться з дефіцитом машинокомплектів для їх складання. У ВААІД заявляють, що проблеми українського автопрому не в наявності імпорту, а у відсутності фінансування, недопостачання машинокомплектів для складання автомобілів і пов'язаних з цим простоїв заводів, а головне, в небажанні простих українців купувати їх продукцію.
У разі введення спецмита на імпорт, за прогнозами ВААІД, замість очікуваного раніше 25%-го зростання авторинку, на нас чекає за підсумками року 15% падіння в порівнянні з 2010 р., параліч авторинку, друга хвиля кризи в автосегменті, дефіцит автомобілів і водночас їх подорожчання на 30-50%, а в окремих випадках і вище. Автомобілі стануть просто недоступними українцям, притому основний удар припаде на найпопулярніший і наймасовіший сегмент авторинку.
За матеріалами:
Фокус
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас