"Чорна п'ятниця" принесла прибуток — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Чорна п'ятниця" принесла прибуток

Казна та Політика
2239
У так звану "чорну п'ятницю" - першу п'ятницю після Дня подяки - сукупні продажі магазинів у США зросли всього на 0,3% і досягли $10,7 млрд. Саме цей день, коли стартують зимові розпродажі, характеризує споживчу активність і настрої покупців. Багато ритейлерів почали знижувати ціни заздалегідь, до того ж частину клієнтів переманили інтернет-магазини, пояснюють такий незначний приріст експерти.
Обсяг продажів у "чорну п'ятницю" показав зростання. За даними спеціалізованого дослідницького агентства ShopperTrak, число людей, які відвідали магазини в цей день (у цьому році "чорна п'ятниця" припала на 26 листопада), зросло на 2,2%, а сукупні продажі в магазинах на всій території США збільшилися на 0,3% в порівнянні з минулим роком і склали $10,7 млрд.
На думку ShopperTrak, таке незначне зростання фізичних продажів у цю "чорну п'ятницю" пояснюється тим, що багато хто з ритейлерів почали знижувати ціни заздалегідь. Тому, як йдеться в повідомленні ShopperTrak, за перші два тижні листопада обсяг продажів у порівнянні з минулим роком показав несподіване зростання в 6,1% і 6,2% відповідно. Крім того, за словами засновника ShopperTrak Білла Мартіна, "багато ритейлерів сконцентрувалися на залученні людей до своїх онлайн-магазинів, що також вплинуло на результати звичайних магазинів".
Справді, за даними дослідницької компанії Coremetrics, в "чорну п'ятницю" обсяг продажів через інтернет зріс на 15,9% в порівнянні з минулим роком. Середній чек збільшився на $20 - до $190,8. В останні роки, з розвитком торгівлі через інтернет, все більше американців вважають за краще не штовхатися в магазинах в "чорну п'ятницю". П'ять років тому маркетологи навіть ввели в обіг термін "кіберпонеділок" - перший понеділок після "чорної п'ятниці", коли люди приходять на роботу і починають замовляти товари, які беруть участь у передріздвяних розпродажах.
За даними National Retail Federation, в цьому році 88,2% опитаних споживачів - більше, ніж будь-коли, - заявили, що планують робити покупки через інтернет в "кіберпонеділок". З тих, хто збирається купувати речі в цей день, 54,5% заявили, що будуть робити покупки в онлайн-магазинах в робочий час. Якщо ритейлери продовжать поєднувати тактику більш ранніх розпродажів і вигідних онлайн-пропозицій, то це стане новою тенденцією на ринку, відзначають в ShopperTrak.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас