336
Для поліпшення іміджу Китай вирішив зайнятися саморекламою
КНР вирішила зайнятися поліпшенням власного образу за кордоном, передає AFP. Для створення іміджевої реклами китайці найняли рекламне агентство з Нью-Йорка.
В прес-центрі державної ради Китаю повідомили, що в рамках кампанії планується створити два рекламні відео: 30-секундний ролик і 15-хвилинний фільм, який будуть показувати в посольствах.
Передбачається, що реклама допоможе створити в очах іноземців образ процвітаючої країни, що розвивається, демократичної і прогресивної. У зйомках відео візьмуть участь всесвітньо відомий китайський піаніст Лан Лан і баскетболіст Яо Мін.
Китайська влада зважилася на подібну акцію після того, як лише 38 відсотків респондентів з 28 країн, що беруть участь в опитуванні ВВС, відповіли, що сприймають КНР позитивно.
В шанхайському офісі агентства Lintas, одного з лідерів рекламного ринку, підтвердили проведення подібної акції. Представники компанії відзначили, що фільм про Китай стане найбільшою рекламною кампанією країни, а також проривом для китайської рекламної індустрії.
За матеріалами: Лента.РУ
Поділитися новиною
Також за темою
Криптоімперія Трампів: Беррон Трамп заробив $150 млн у 19 років
Great Wall представив електричний кросовер
Маск створює власну Wikipedia
OpenAI представила нову модель генерації відео Sora 2
США витратять понад трильйон доларів на військовий сектор у 2026 році — Трамп
Ринок нових авто у вересні: рекордний результат за 12 місяців