Хвиля грипу в Україні: чи допомагає українцям страхування? — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555
ПРОМО

Хвиля грипу в Україні: чи допомагає українцям страхування?

Страхування
27
Хвиля грипу в Україні: чи допомагає українцям страхування?
Цьогорічний спалах грипу в Україні став серйозним випробуванням для всієї медичної системи, і страхові компанії не стали винятком. Лютий-березень 2025 року відзначилися рекордним зростанням звернень за страховими виплатами. З якими симптомами звертались українці до страхової та чи стало звернень більше — розповідає Антон Добровольський, Директор дирекції підтримки клієнтів з особового страхування Uniqa Ukraine.
У січні 2025 року кількість звернень була навіть нижчою, ніж у 2024-му (7 148 проти 11 157), але вже у лютому відбувся різкий стрибок — 26 120 звернень, що на 206% більше, ніж рік тому. У березні тенденція тільки посилилася: станом на кінець місяця було зафіксовано 26 833 звернень, що на 328% більше, ніж за весь березень минулого року. Це відчутне навантаження на страхові компанії, асистанси та медичні установи. Але попри це, страхові сервіси не зупинилися: виплати продовжують здійснюватися, а клієнти отримують необхідну допомогу.
Зростання кількості госпіталізацій
Одна з найбільших проблем цього сезону — ускладнення грипу, зокрема пневмонія, що призводить до зростання випадків госпіталізації. А це, у свою чергу, впливає на фінансове навантаження страхових компаній, адже стаціонарне лікування значно дорожче за амбулаторне.
В таких умовах всі мають працювати ще швидше: погодження госпіталізацій, організація лікування та контроль виплат — усе це відбувається в умовах підвищеного навантаження. Але система справляється, і це — головне.
Асистанс працює в режимі 24/7
Кількість звернень до асистансів зросла у 2−2,5 рази. Основні скарги — висока температура, сильний кашель, ускладнення у вигляді пневмонії. Зростання кількості звернень призвело до тимчасових затримок обробки запитів і клієнти це відчули. Але приємно відзначити, що багато хто поставився до ситуації з розумінням. Ба більше, спостерігається зростання запитів на розширене покриття та додаткові послуги. Це означає, що люди починають більш усвідомлено ставитися до медичного страхування і розуміють його цінність у кризові періоди.
Грипова хвиля випробовує всіх, але головне діяти згруповано, проактивно та виконувати свою головну функцію — бути надійним захистом у найскладніші моменти.
За матеріалами:
Уніка
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас