Alibaba презентував новий ШІ-інструмент для малого бізнесу в Європі та Америці
Китайський гігант електронної комерції Alibaba 11 листопада презентував Accio — новий інструмент на основі штучного інтелекту. Використовуючи технології, подібні до ChatGPT, цей продукт допомагає малому бізнесу в Європі та Америці знаходити постачальників.
Про це пише CNBC.
Інструмент побудований на основі генеративного ШІ від Tongyi Qianwen — великої мовної моделі Alibaba. Він використовує дані 50 млн бізнесів з платформи Alibaba International та охоплює понад 1 млрд товарів більш ніж на 100 ринках.
Асистент Accio покликаний спростити міжнародні оптові транзакції на Alibaba.com за допомогою автоматизації традиційно складних та трудомістких операцій, ідеться в заяві компанії.
За допомогою тексту або зображень Accio може знаходити товари, аналізувати їхню популярність серед споживачів та прогнозувати прибутковість.
Завдяки Accio бізнес може обговорювати деталі закупівель безпосередньо з постачальниками, що робить процес пошуку більш ефективним, зазначають розробники.
Перші тести показали зростання бажання компаній здійснювати операції з його використанням на 40% порівняно із традиційними пошуковими системами, розповів президент Alibaba.com та віцепрезидент Alibaba International Чжан Куо.
Вебінтерфейс інструменту зараз доступний англійською, німецькою, французькою, португальською та іспанською мовами.
За матеріалами: Forbes.ua
Поділитися новиною