486
В Кабміні оцінили майбутній ефект від просування бренду «Зроблено в Україні»

Завдяки просуванню українських товарів під брендом «Зроблено в Україні» уряд прогнозує зростання споживчого попиту на +0,14% ВВП.
Про це заявив прем'єр-міністр Денис Шмигаль на презентації платформи «Зроблено в Україні».
«Сумарний прогнозований ефект зростання споживчого попиту — це +0,14% нашого ВВП. Це понад 22 тис. нових робочих місць, це понад 4 млрд грн додаткових надходжень до бюджету», — сказав він.
Шмигаль додав, що 68% жителів Німеччини, Франції, Італії купують товари саме у своїх підприємців.
«Ми маємо перейняти цей позитивний досвід. Ми маємо купувати навіть більше. І кожен українець має знати, що „Купити українське“ — це зробити внесок у нашу перемогу, внесок у наше відновлення, внесок у наше зростання, у краще майбутнє. Довіра і повага до українського виробника в якомусь сенсі має стати нашою спільною ідеологією на наступні десятиліття», — наголосив глава уряду.
Водночас умови використання затвердженої урядом торгової марки Шмигаль не уточнив.

Зазначимо,
уряд затвердив зображення торговельної марки для товарів, вироблених в Україні - «Зроблено в Україні», ним безкоштовно зможе користуватися бізнес, громадські організації та держустанови.
За матеріалами: Економічна Правда
Поділитися новиною
Також за темою
Apple випустила нове оновлення безпеки для користувачів iPhone та iPad
Bentley представила перший ексклюзивний кабріолет Batur Convertible
Уряд оновив стратегію розвитку сільського господарства до 2030 року
У росії обвалилося виробництво вантажних вагонів — немає попиту
Які вживані авто найчастіше ввозять в Україну з-за кордону
Україна продає ще один завод, конфіскований у російського олігарха