1425
У Приват24 запустили нову функцію
— Особисті фінанси
Мобільний застосунок Приват24 в оновленій версії запустив нове єдине меню «Комунікації», де тепер можна зв’язатися з банком через «Допомогу онлайн», месенджери чи напряму подзвонити до банку.
Про це повідомляє прес-служба ПриватБанку.
- Допомога online — для тих, хто хоче оперативно розв’язувати проблему прямо у застосунку.
- Написати у Viber або Telegram — з представниками банку можна зв’язатися через месенджери.
- Дзвінок через Приват24 — зателефонувати можна через застосунок.
Якщо клієнт раніше звертався через проблеми з банком, то в меню «Історія заявок» буде вся інформація про це.
Якщо потрібно пересвідчитися, що дійсно дзвонили з ПриватБанку, представляючись співробітниками банку, тепер це можна зробити самостійно: перевірити номер телефону та історію вхідних дзвінків від банку.
У Приват24 можна повідомити про шахрайство, якщо телефонували не з банку.
Також у меню «Комунікації» можна знайти додаткові номери телефонів банку у меню «Контакти»; актуальну Мапу відділень, банкоматів та терміналів.
Платіжні карти банків України
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною
Також за темою
Куди інвестувати 100 тисяч гривень, щоб захистити їх від знецінення
Понад 7 мільйонів українських пенсіонерів живуть за межею бідності
«Нафтогаз» запустив мобільний застосунок для населення
Де вихователі отримують понад 20 тис. грн на місяць
«Клуб білого бізнесу» збільшився майже на пів тисячі підприємств — новий список ДПС
Як змінились ціни на квартири з резервним живленням
