У Міноборони розповіли про нові функції Резерв+, які зʼявляться найближчим часом
Найближчим часом у Резерв+ зʼявиться можливість автоматичної зміни реєстрації, автоматичного оновлення даних для тих, хто має відстрочку, та функція рекрутингу.
Про це розповів керівник управління інформаційних технологій Міністерства оборони Олег Берестовий в ефірі телемарафону.
«Ми активно працюємо над новими функціями і Резерв+. Ми працюємо над функціоналом, який дозволить автоматично ставати на облік в ТЦК, якщо ти змінюєш місце реєстрації та хочеш стати на облік в іншому ТЦК. Також ми працюємо над тим, щоб військовозобовʼязаний, який має право на відстрочку, міг не йти фізично до ТЦК, а автоматично подати заявку. Ще одна із ключових функцій, яка буде вже найближчим часом — це цифровий рекрутинг. Ми даємо можливість обирати релевантні і бажані посади у ЗСУ для військовозобовʼязаних», — розповів Берестовий.
Нагадаємо, надсилати електронні повістки через «Резерв+» наразі не планують, однак користувачі зможуть перевіряти у застосунку достовірність паперових повісток.
Міністерство оборони України планує восени цього року запустити в застосунку Резерв+ функцію онлайн-рекрутингу.
Також Міноброни планує запустити сервіс автоматичного надання відстрочки від призову під час мобілізації в додатку Резерв+ для окремих категорій військовозобов’язаних.
За матеріалами: УНН
Поділитися новиною