699
Porsche залишається лідером серед люксових брендів світу шостий рік поспіль - Brand Finance
— Технології&Авто

Німецький автомобільний бренд Porsche залишається лідером світового рейтингу в сегменті товарів класу «люкс» за підсумками шостого року поспіль.
Про це повідомляє Brand Finance.
Вартість бренду за минулий рік збільшилася на 9% - до $36,76 млрд.
Читайте
також: Є
хвилинка? Опитування від Finance.ua
На другому місці залишився відомий своїми сумками Louis Vuitton (+12,2%, до $26,29 млрд).
Виробник парфумів Chanel вийшов на третю позицію (+27%, до $19,39 млрд). Він відтіснив на четверту сходинку італійський бренд одягу Gucci, вартість якого знизилася на 1,5% - до $17,84 млрд.
На п’ятому місці залишився Hermes (+4,9%, до $14,165 млрд).
На шосту сходинку піднявся Dior (+46%, до $13,15 млрд), а Cartier перемістився на сьому позицію (+1%, до $12,54 млрд). На восьмому — Rolex (+28,3%, до $10,71 млрд).
До дев’ятого місця з 11-го торік зросла американська ювелірна мережа Tiffany, вартість бренду якої збільшилася на 10,2% - до $7,43 млрд. Італійська Ferrari тепер є останньою в десятці з показником ненабагато нижчим — $7,42 млрд (зниження на 7,7%).
Найшвидше розвивається автомобільний бренд Lamborghini, вартість якого підскочила за рік у 2,2 раза. Тепер він посідає 18-ту позицію в рейтингу порівняно з 30-ю рік тому.
Серед 50 компаній рейтингу Brand Finance — 12 французьких, 15 італійських і шість швейцарських. Також у ньому по п’ять представників США і Великої Британії.
У рейтингу є дві китайські компанії - готельна мережа Shangri-La (29-те місце) і ювелірний бренд Lao Feng Xiang (30-те місце).
Finance.ua вже й в Instagram. Доєднуйтесь!
За матеріалами: Mind
Поділитися новиною
Також за темою
США та Японія тестують першу спільну лазерну систему ПРО
Toyota презентувала два екстремальні суперкари (фото)
Microsoft підвищить вартість Office
Один із нових iPhone рекордно впав у ціні
ЄС узгодив створення Європейського фонду штучного інтелекту на €12 млрд
ТОП-10 автомобілів з найнижчим попитом, які дивують якістю
