Киянам повернули 47,3 млн за неякісну «комуналку» — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Киянам повернули 47,3 млн за неякісну «комуналку»

Особисті фінанси
576
У 2021 році виконавці послуг перерахували киянам за неякісно надані послуги 47,3 млн грн.
Про це свідчать підсумкові дані роботи житлово-комунальної інспекції міста Києва (управління самоврядного контролю Київської міської державної адміністрації).
Зокрема, перерахунок був виконаний компаніями, що здійснюють обслуговування будинків та прибудинкових територій у частині прибирання місць загального користування та прибирання дворів, а також технічного обслуговування ліфтів.
Усього проведено 2 012 планових контрольних заходів та 618 позапланових контрольних заходів за зверненнями громадян.
За зверненнями громадян щодо неналежно наданих послуг із централізованого опалення та гарячого водопостачання та за результатами контрольних заходів виконавцями послуг проведено перерахунки на загальну суму 1 374 тис. грн.
На що звертають увагу? У питанні перерахунку за послугу опалення необхідно враховувати всі технічні фактори, зокрема, і стан помешкань та відсутність втручання в будинкову систему теплопостачання з боку мешканців. Оскільки часто комунальні та інші служби фіксують випадки збільшення опалювальної площі квартири, винесення систем опалення на балкони тощо. Це розбалансовує систему будинку і призводить до того, що в одних помешканнях тепла недостатньо, а в інших – надміру.

Довідка Finance.ua:

  • а з 1 травня 2022 року українці отримають нові тарифи на газ, які будуть діяти впродовж цілого року. Тариф на газ від «Нафтогазу» та інших компаній-постачальників зміниться;
  • «Нафтогаз України» запропонував побутовим користувачам знижку на газ. Зекономити 1% від вартості газу можна при оплаті до 15 числа. Цю знижку можна використати під час наступного платежу.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас