Що українці найчастіше купують онлайн (дослідження) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Що українці найчастіше купують онлайн (дослідження)

Особисті фінанси
2000
33% українців віддають перевагу покупкам онлайн, а половина усіх респондентів купують і онлайн, і офлайн.
Finance.ua, як портал, що стежить за діджиталізацією, дізнався у дослідницької компанії Gradus Research, які товари найчастіше купують під час онлайн-шопінгу та якими онлайн-послугами користуються споживачі в Україні.
Що купують? Аналітики кажуть, що в онлайні купують все. Найбільша категорія – одяг та взуття: на них припадає 42% усіх онлайн-покупок. Також користуються популярністю ґаджети та аксесуари (34%), засоби гігієни та догляду за собою (31%), косметика та парфумерія (30%), дрібна побутова техніка (30%), ліки, зокрема БАДи та вітаміни, (28%) та товари для дітей (23%).
Що українці найчастіше купують онлайн (дослідження)
“Жінки більшою мірою все ще схильні до покупок офлайн, тому що шопінг для них лишається певним видом розваг, розслаблення чи зняття стресу. Цікаво, що жінки вдвічі менше за чоловіків купують ґаджети онлайн, але не тому, що купують їх меншій кількості – офлайновою дорогою крокують вони до магазину, в якому можуть порадитись із живим консультантом”, – зазначають експерти.
До речі, про усі найважливіші новини, що стосуються ваших гаманців, ми розповідаємо в нашому телеграм-каналі Finance_ukr. Приєднуйтесь і ви! 🤫
Дослідження показало, що 15% чоловіків і лише 7% жінок стають клієнтами онлайн-магазинів. Що стосується віку тих, хто полюбляє пошопитись в онлайні, то найчастіше це особи 25-34 років (16%) або 18-24 років (15% опитаних).
Послуги. Оплата послуг також впевнено мігрує в онлайн. Найбільше споживачі цінують зручність та швидкість таких послуг як поповнення мобільного зв’язку (79% респондентів) та сплату за комунальні послуги (69%).
Що українці найчастіше купують онлайн (дослідження)
Тішить, що починає збільшуватись число тих, хто користується онлайн-купівлею транспортних квитків: 29% опитаних регулярно купують квитки в онлайні.
“Драйвером онлайн оплат є молодь у віці від 18 до 34 років. Вони хочуть жити на повну і цінують кожну хвилину свого життя: транспортні квитки 42%, квитки на культурно-розважальні події 26%, підписки на платні сервіси відео та музичного контенту 24%, навчальні послуги 15%”, – кажуть дослідники.
Що українці найчастіше купують онлайн (дослідження)

Довідка Finance.ua:

  • за даними Держстату, найбільшою статтею витрат за 2 квартал 2021 року були «Продукти харчування та безалкогольні напої» — 41,4%;
  • витрати домашніх господарств за статтею «Житло, вода, електроенергія, газ та інші види палива» становлять 13,7%;
  • на «Алкогольні напої, тютюнові вироби та наркотики» припадає 7,8% витрат;
  • крім того, на «Транспорт» українці витрачають 9,3%, на «Охорону здоров’я» — 6,1%, на «Одяг і взуття» — 4,2%, на «Предмети домашнього вжитку, побутову техніку і поточне утримання житла» — 3,8%, на «Відпочинок і культуру» — 3,4%.
🔹 До речі, якщо вас цікавить швидка позика до зарплати, за допомогою порталу Finance.ua можна підібрати для себе оптимальні умови.

Хочу отримати гроші до зарплати

За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас