Airbus створила цифровий журнал з гнучким OLED-дисплеєм на заміну паперовим виданням в літаках — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Airbus створила цифровий журнал з гнучким OLED-дисплеєм на заміну паперовим виданням в літаках

Технології&Авто
224
Авіакомпанії можуть відмовитися від традиційних журналів у літаках. По-перше, їх друк коштує досить дорого, а заміна пошкоджених екземплярів під час кожної посадки завдає додаткових клопотів екіпажу. Airbus пропонує альтернативу у вигляді цифрових журналів, в основу конструкції яких ляжуть гнучкі OLED-панелі.
Відмова від паперових журналів у літаках активно реалізується низкою авіакомпаній. Їх замінюють інформаційно-розважальними системами з сенсорними екранами, які вбудовуються в підголовники; а також додатками, які пасажири можуть встановити на свої смартфони при підключенні до Wi-Fi мережі літака; і навіть планшетами, які можна взяти на час польоту. Однак ці рішення мають недоліки, включаючи те, що бортпровідникам доводиться виконувати функції технічної підтримки крім своїх прямих обов’язків.
Airbus створила цифровий журнал з гнучким OLED-дисплеєм на заміну паперовим виданням в літаках
Концепція цифрового журналу Airbus потенційно вирішує багато з цих проблем. Ще в 2018 році авіакомпанія об’єднала зусилля з Royole Technology, щоб вивчити можливість використання гнучких OLED-матриць в авіаційній галузі. Нагадаємо, що Royole представила перший у світі складаний смартфон з гнучким екраном.
Airbus працювала C Royole над концепцією цифрового журнала, який нагадує традиційний планшет, але володіє гнучкістю, як звичайний журнал. За допомогою пристрою пасажири зможуть робити все, що може їм знадобитися від цифрового пристрою: від замовлення їжі і оплати її за допомогою банківської картки, до читання цифрових копій газет і журналів, потокової трансляції фільмів, відеороликів і музики і навіть перегляду веб-сторінок.
Концептуальний пристрій містить правила техніки безпеки в літаку, надруковані на обкладинці, що підвищує ймовірність того, що пасажири з ними ознайомляться.
Крім іншого, Airbus робить ставку на те, що OLED-дисплей буде виглядати набагато привабливіше, ніж дешеві РК-матриці, які багато авіакомпаній вбудовують в спинки сидінь. Крім того, такий екран буде легшим, більш енергоефективним, і пасажири зможуть розмістити його будь-яким зручним чином для перегляду контенту. Цифровий журнал також набагато простіше дезінфікувати, ніж паперовий.
Проте, перш ніж цифрові журнали в літаках стануть буденністю, пройде чимало часу. Airbus заявляє, що найближчим часом планує випробувати пристрої на тестовому літаку. Але навіть якщо випробування пройдуть успішно, компанії-авіаперевізники повинні самі вирішити розщедритися на оснащення літаків такими журналами.
За матеріалами:
3dnews.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас