229
Airbus створила цифровий журнал з гнучким OLED-дисплеєм на заміну паперовим виданням в літаках
— Технології&Авто
Авіакомпанії можуть відмовитися від традиційних журналів у літаках. По-перше, їх друк коштує досить дорого, а заміна пошкоджених екземплярів під час кожної посадки завдає додаткових клопотів екіпажу. Airbus пропонує альтернативу у вигляді цифрових журналів, в основу конструкції яких ляжуть гнучкі OLED-панелі.
Відмова від паперових журналів у літаках активно реалізується низкою авіакомпаній. Їх замінюють інформаційно-розважальними системами з сенсорними екранами, які вбудовуються в підголовники; а також додатками, які пасажири можуть встановити на свої смартфони при підключенні до Wi-Fi мережі літака; і навіть планшетами, які можна взяти на час польоту. Однак ці рішення мають недоліки, включаючи те, що бортпровідникам доводиться виконувати функції технічної підтримки крім своїх прямих обов’язків.

Концепція цифрового журналу Airbus потенційно вирішує багато з цих проблем. Ще в 2018 році авіакомпанія об’єднала зусилля з Royole Technology, щоб вивчити можливість використання гнучких OLED-матриць в авіаційній галузі. Нагадаємо, що Royole представила перший у світі складаний смартфон з гнучким екраном.
Airbus працювала C Royole над концепцією цифрового журнала, який нагадує традиційний планшет, але володіє гнучкістю, як звичайний журнал. За допомогою пристрою пасажири зможуть робити все, що може їм знадобитися від цифрового пристрою: від замовлення їжі і оплати її за допомогою банківської картки, до читання цифрових копій газет і журналів, потокової трансляції фільмів, відеороликів і музики і навіть перегляду веб-сторінок.
Концептуальний пристрій містить правила техніки безпеки в літаку, надруковані на обкладинці, що підвищує ймовірність того, що пасажири з ними ознайомляться.
Крім іншого, Airbus робить ставку на те, що OLED-дисплей буде виглядати набагато привабливіше, ніж дешеві РК-матриці, які багато авіакомпаній вбудовують в спинки сидінь. Крім того, такий екран буде легшим, більш енергоефективним, і пасажири зможуть розмістити його будь-яким зручним чином для перегляду контенту. Цифровий журнал також набагато простіше дезінфікувати, ніж паперовий.
Проте, перш ніж цифрові журнали в літаках стануть буденністю, пройде чимало часу. Airbus заявляє, що найближчим часом планує випробувати пристрої на тестовому літаку. Але навіть якщо випробування пройдуть успішно, компанії-авіаперевізники повинні самі вирішити розщедритися на оснащення літаків такими журналами.
За матеріалами: 3dnews.ru
Поділитися новиною