Vodafone Україна виходить на ринок фіксованого зв'язку
Vodafone Україна повідомляє про плани щодо виходу на ринок фіксованого зв’язку.
Компанія має намір придбати 99,99% акцій Приватного акціонерного товариства «Фарлеп-Інвест», яке працює під брендом Vega, а також не менше 95% статутного капіталу ТОВ «Кейбл ТВ-Фінанси».
ПрАТ «Фарлеп-Інвест» надає послуги фіксованого доступу до мережі інтернет і послуги фіксованого телефонного зв’язку. ТОВ «Кейбл ТВ-Фінанси» надає послуги фіксованого доступу до інтернету. ПрАТ «Фарлеп-Інвест» і ТОВ «Кейбл ТВ-Фінанси» володіють частотним ресурсом у діапазоні 2,3 ГГц (15 МГц в 6 регіонах), а також у діапазоні 2,5−2,7 ГГц.
Що це означає. У разі закриття угоди, Vodafone Україна планує продовжувати здійснювати ті ж види господарської діяльності, які зараз здійснюють ПрАТ «Фарлеп-Інвест» і ТОВ «Кейбл ТВ-Фінанси».
Метою покупки даних компаній для Vodafone Україна є подальший розвиток бізнесу у сфері телекомунікацій, зокрема послуг фіксованого зв’язку.
Ця угода не призведе до монополізації чи будь-якого обмеження конкуренції на ринку, з огляду на те, що частки учасників угоди на задіяних ринках незначні, а ринок є висококонкурентним.
«Вихід на ринок фіксованого зв’язку стане для Vodafone одним із стратегічних пріоритетів у найближчі два роки. Ми плануємо надавати конвергентні послуги, оскільки споживачі хочуть отримувати усі послуги — мобільний зв’язок, мобільний і домашній інтернет, телебачення „з одних рук“ з гарантованою якістю і зручним сервісом Vodafone, до якого вже звикли наші клієнти», — прокоментувала заяву Ольга Устинова, генеральний директор Vodafone Україна.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною