0 800 307 555
0 800 307 555

Німці побудували електричний баггі Audi RS Q e-tron з потужністю 500 кВт


Компанія Audi повідомила про початок тестування нового спортивного електричного баггі Audi RS Q e-tron, який збираються вивести на бойові етапи ралі-рейду «Дакар» вже на початку 2022 року. Позаяк денна протяжність етапу легендарного ралі може перевищувати 800 км, творцям моделі довелося піти на певні хитрощі.

Модель Audi RS Q e-tron може з повним правом вважатися електромобілем, бо приводиться в рух тільки електричними двигунами. Але оскільки забезпечити вищеозвучений запас ходу від батареї ємністю всього 50 кВтг неможливо, інженери встановили «збільшувач ходу» (range-extender) у вигляді бензинового двигуна, який використовується виключно для підзарядки батарей. У підсумку окремі експерти наполягатимуть на тому, що це все-таки гібрид, а не електромобіль.

Розробники полегшили собі завдання, використавши двигуни від існуючих спорткарів бренду. Так, в ролі безінового генератора для підзарядки батарей виступає бензиновий 2-літровий чотирициліндровий турбодвигун TFSI від боліда серії DTM. Обороти двигуна в робочому режимі перебувають в оптимальному діапазоні 4500-6000 оборотів, щоб зменшити шкідливі викиди, а бак на 295 літрів бензину розміщений під капотом.

Електрична частина побудована відразу на трьох електродвигунах MGU (motor-generator unit) від боліда Audi e-tron FE07 гоночної серії Formula E. перші два встановлені на передній і задній осі відповідно, а третій використовується в якості «конвертера» між бензиновим двигуном-генератором і батарейним блоком. Сумарна потужність електричного приводу становить 500 кВт (680 к.с.), а ємність батареї вагою 370 кг — близько 50 кВт/год. Крім енергії від генератора заряд батареї можна поповнювати за рахунок рекуперації під час гальмування або спуску.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Опитування
В Контексті Finance.ua