Райффайзен Банк випустить за рік 2 млн кобренд-карток АТБ — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Райффайзен Банк випустить за рік 2 млн кобренд-карток АТБ

Фінтех і Картки
1430
Райффайзен Банк випустить за рік 2 млн кобренд-карток АТБ. Такий крок може дозволити Райффайзен Банку подвоїти портфель активних платіжних карток і досягти кількості активних карток Універсал Банку (проєкт monobank), клієнти якого більше покупок роблять саме в мережі АТБ.
«Ми хочемо за рік, з моменту старту програми, досягти рівня 2 млн карток. Це наші плани, які потрібно реалізувати. Це наше надзавдання», — повідомив керівник відділу розвитку сервісів «АТБ» Денис Сапарбаєв. Директор департаменту приватних клієнтів Райффайзен Банку Олексій Пузняк підтвердив цю мету і зазначив, що з початку квітня вже видано 150 тис. карток.
Ці плани еквівалентні кожному десятому покупцеві мережі.
«Наша клієнтська база налічує 15 млн осіб, фактично ми оцінюємо її в 20 млн. Немає людей, які хоча б зрідка не купували продукти в АТБ. Для когось інша мережа може бути основним рітейлером, але в АТБ вони також заходять», — говорить Денис Сапарбаєв.
На сайті АТБ зазначено, що з 1228 магазинів мережі картку вже можна отримати в 312 магазинах.
До кінця літа «Райфкартки» (в АТБ ці картки Visa називають АТБ-Pay) повинні з’явитися у всіх регіонах України.
Кобрендингова картка АТБ надає 5-відсоткові знижки на 500−600 товарних позицій, перелік яких мережа буде міняти щотижня, заявили в АТБ (на сайті сказано про 600−700 позицій і оновлення за 1−2 тижні).
Цю знижку АТБ надає покупцям за рахунок частини інтерчейнджа, який отримує Райффайзен Банк, коли його картками клієнти розраховуються в торговельній мережі (інтерчейндж входить в торгову комісію, яку АТБ платить при прийомі оплат через POS-термінали).
Банк пожертвував доходом — інтерчейнджем, щоб залучити більше клієнтів. «Ми отримуємо клієнтську базу, яка отримує бенефіти від двох партнерів. І ми віримо, що основний бенефіт для банку — це зростання клієнтської бази», — пояснив Олексій Пузняк. Раніше повідомлялося, що покупці отримають 2 млрд грн економії на рік, що еквівалентно 1,3% торгового обороту «АТБ» і розміру ставки інтерчейндж, яка з 1 липня добровільно банками знижується до 1,2%.
Знижки плануються і в інших магазинах. «Готуються колаборації з іншими партнерами, зокрема з мережами аптек — при оплаті ліків за допомогою цієї картки також буде знижена ціна. Аналогічно — з мережами АЗС та іншими партнерами», — розповів Денис Сапарбаєв.
За матеріалами:
Фінансовий клуб
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас